اسکرول بار

عصبانیت تیاگو سیلوا از نیمار :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

عصبانیت تیاگو سیلوا از نیمار

دوشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۳، ۰۲:۵۶ ب.ظ

تیاگو سیلوا، کاپیتان سابق برزیل به انتقاد از نیمار، کاپیتان جدید برزیل پرداخت.








به گزارش ورزش22،  پس از جام جهانی، تیاگو سیلوا دیگربرای تیم ملی برزیل به میدان نرفت و بازوبند کاپیتانی، توسط دونگا، از او گرفته شد و به نیمار رسید. او از این موضوع ابراز ناراحتی کرد و گفت که انتظار چنین اتفاقی را نداشته است.

او در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار برزیل مقابل اتریش گفت:" واقعا انتظار چنین اتفاقاتی را نداشتم. اگر بگویم ناراحت نشدم، دروغ گفته ام. انگار که چیزی از من گرفته شد که به من تعلق داشت. دردناک است و من را ناراحت می‌کند. مخصوصا وقتی کسی در این رابطه با من صحبتی نکرد. نیمار از من اجازه نگرفت. ولی فکر می‌کنم ما باید آماده ی هر اتفاقی باشیم."

من باید آماده ی نیمکت نشینی هم باشم. ما بازیکنان با کیفیت زیادی داریم. مثل داوید لوئیز یا میراندا. بنابراین می‌دانم کار سختی داریم ولی انتظار نیمکت نشینی را نداشتم. ولی این بخشی از فوتبال است و من برای بازگشت و تصاحب جایگاهم آماده ام."

                                                                                                                                            ورزش3





نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>