اسکرول بار

طالبی: گل طلایی باعث شکست ما مقابل کره شد :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

طالبی: گل طلایی باعث شکست ما مقابل کره شد

دوشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۳، ۰۲:۵۲ ب.ظ

جلال طالبی سرمربی سابق تیم‌ملی روز گذشته در تمرینات تیم‌ملی حاضر شد. او معتقد است که بازیکنان از شادابی روحیه خوبی برخوردارند که این نشان از آمادگی بالای آنها دارد.






به کزارش ورزش22، : امکاناتی که کی‌روش در اختیار دارد، بسیار بسیار زیادتر از آن چیزی است که مربی های گذشته از آن استفاده می‌ کردند.

تمرینات با نشاط

در جلسه تمرین دیروز که حاضر شدم چون تمرین سبک بود، نتوانستم از آمادگی یا برنامه های تاکتیکی اطلاعاتی کسب کنم اما آن چیزی که شاهدش بودم، شادابی و روحیه خوب بچه ها بود. نشاط و امیدواری در حرکات چهره آنها دیده می‌ شد که مسلما حاکی از آمادگی بالای آنهاست.

بازی با کره راحت نیست

کره جز تیم هایی است که هیچ وقت بازی با آن راحت نیست حالا چه تدارکاتی باشد چه یک دیدار رسمی. امیدوارم که بچه ها جدای نتیجه بتوانند در این دیدار تدارکاتی خودشان را محک بزنند که اگر نقاط ضعفی هست تا قبل از بازی های آسیایی بتوانند با دیدار تدارکاتی در لیست بازیکنان، آن مشکل را برطرف کنند.

امکانات کی‌روش از همه مربی ها بیشتر است

این را می‌ خواهم بگویم که این امکانات و تدارکاتی که در حال حاضر کی‌روش دارد قبلا بسیار بسیار کمتر از این بود، البته این هم کافی نیست. نگاه کنید کره و ژاپن چندتا بازی تدارکاتی انجام دادند. البته تمدید قرارداد کی‌روش باعث شد که ما کمی عقب بیافتیم، بخشی خود او زمان خواست و زمانی هم فدراسیون برای قرارداد با او طول داد که نتیجه اش این شد که ما تقویم مناسبی برای بازی های دوستانه نداشته باشیم و در حال حاضر هم چاره ای نیست. درست است که ما به اندازه بحرین بازی تدارکاتی نداشتیم اما بحرین شانسی ندارد. به هر حال اسم و سابقه و تشکیلات ایران خودش می‌ تواند چاره ساز باشد. باز هم تکرار می‌ کنم اردوی پرتغال، آفریقا، استرالیا واقعا کم سابقه است.

بعد از جام ملت ها بازیکنان جوان باید به تیم‌ملی بیایند

وقتی که من در تمرینات تیم‌ملی بودم به نظر جای چند نفر خالی بود، همیشه همین طور است. هر مربی ای نظر خودش را دارد. فعلا اسم نبرم بهتر است اگر قبول کردیم مسوولیت تیم با کی‌روش باشد، بهتر است که فلسفه، نگاه و توانایی های خودش را داشته باشد و اجازه دهیم که بازیکنانش را خودش انتخاب کند. اما مطمئنا بعد از جام ملت ها یکسری بازیکنان کنار گذاشته می‌ شوند و جای آنها را بازیکنان جوان تر می‌ گیرند، در نهایت حق با کی‌روش است.

ماجرای آن گل طلایی و حذف از بازی های آسیایی

آن زمانی که من سرمربی تیم‌ملی بودم در جام ملت های آسیا بودم، آن نتیجه 2ـ 1مقابل کره رقم خورد که واقعا روی حادثه اتفاق افتاد. شاید اگر الان بود نتیجه طوری دیگر رقم می‌ خورد. در آن زمان قانون گل طلایی وجود داشت که هر تیمی گل می‌ زد، بازی تمام می‌ شد. ما با کره در وقت های قانونی به نتیجه یک ـ یک رسیدیم اما در وقت های اضافه آنها به ما گل طلایی زدند. شاید اگر الان بود، فرصت آن را داشتیم که در دقایق باقیمانده جبران کنیم چون بازیکنان خوبی داشتیم اما متاسفانه آن زمان در آن بازی حذف شدیم و نتوانستیم جزو 4 تیم برتر آسیا باشیم.

                                                                                                                                               ورزش3

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>