اسکرول بار

۱۰ خرید گران قیمت برتر منچستریونایتد :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۱۰ خرید گران قیمت برتر منچستریونایتد

پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۳، ۰۳:۴۰ ب.ظ

۱۰ خرید گران قیمت برتر منچستریونایتد.



در این پست به بررسی 10 خرید گران قیمت تاریخ منچستریونایتد میپردازیم. با خرید آنخل دی ماریا او تبدیل به گران ترین خرید تاریخ منچستریونایتد شد.


10-رابین فن پرسی ( 24 میلیون پوند)

203619

فن پرسی دهمین خرید گران منچستریونایتد است که در تاریخ 17 آگوست 2012 با مبلغ 24 میلیون پوند به منچستریونایتد پیوست. او در اولین فصل حضورش در منچستریونایتد خوش درخشید و بیستمین قهرمانی یونایتد در لیگ برتر را جشن گرفت.

او همچنین آقای گل لیگ برتر در آن سال شد.فن پرسی یکی از بهترین خرید های فرگوسن بود. او حقوق 200 هزار پوند در هفته را دریافت میکند.

9- وین رونی (27 میلیون پوند)

449088

وین رونی در تاریخ 31 آگوست 2004 در سن 18 سالگی پس از یک تابستان مذاکره بین یونایتد و اورتون با مبلغ 27 میلیون پوند به منچستریونایتد پیوست.

رونی در آن زمان تبدیل به گران ترین جوان در دنیای شد و الان 10 سال است که در یونایتد بازی میکند. او در این فصل کاپیتان شیاطین سرخ است و دومین گلزن برتر تاریخ یونایتد است.

رونی نهمین خرید گران قیمت شیاطین سرخ است.

8- ماروانه فلینی ( 27.5 میلیون پوند)

FBL-ENG-PR-MAN UTD-FELLAINI

فلینی در یک سالی که در یونایتد است یکی از بدترین خرید های تاریخ منچستریونایتد لقب گرفته است و برای یونایتد خوب کار نکرده است.

او سال پیش و در آخرین روز نقل و انتقالات با 27.5 میلیون پوند به منچستریونایتد پیوست. در این انتقال شیاطین سرخ 3 میلیون پوند بیش تر خرج کردند. او سال گذشته به مربی سابق خود در اورتون پیوست.

این بازیکن عملکرد بسیار بدی در فصل گذشته داشت و بیش تر بازی ها را به دلیل مصدومیت غایب بود. امسال نیز خوب نبوده است و فعلا از ناحیه پا مصدوم است.

ناپولی خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن بود که به دلیل مصدومیت او این انتقال منتفی شد.

7- خوان سباستین ورون ( 28.1 میلیون پوند)

449086

خوان سباستین ورون هافبک آرژانتینی در سال 2001 با مبلغ 28.1 میلیون پوند از لاتزیو به منچستریونایتد پیوست . او در آن زمان رکورد انتقال داخلی را شکست.

او بازیکن بی نهایت بااستعداد و بازیکن بسیار خوبی بود اما نتوانست خودش را به خوبی در لیگ برتر انگلیس جا دهد. او در یونایتد خوب نبود و سرانجام در سال 2003 با مبلغ 15 میلیون پوند به چلسی انگلیس پیوست.

این بازیکن امسال از فوتبال خداحافظی کرد.

6- آندر هررا ( 29 میلیون پوند)

438486

آندر هررا در زمان مویس به منچستریونایتد لینک شده بود اما این انتقال منتفی شد تا این که امسال تحت مربی گری لوئیز فن خال آندر هررا با 29 میلیون پوند از اتلتیکوبیلبائو به منچستریونایتد پیوست.

او پیشنهاداتی از بارسلونا نیز داشت اما یونایتد را انتخاب کرد. او یکی از بهترین هافبک های لالیگا بود و انتظار میرود یکی از مهره های کلیدی فن خال برای این فصل باشد.

5- لوک شاو( 30 میلیون پوند)

444635

او امسال و در تابستان 2014 با مبلغ 30 میلیون پوند از ساوتهمپتون به منچستریونایتد پیوست و تبدیل به گران ترین بازیکن جوان شد. او در فصل گذشته عملکرد درخشانی در ساوتهمپتون داشت و نظر فن خال را به خود جلب کرد.

او میتواند 10 سال سمت چپ یونایتد را بیمه کند. او جانشین اورا شد.

هررا میتواند برای یونایتد بازیکن خوبی باشد و در این فصل شماره 3 اورا را بر تن خواهد کرد.

4- ریو فردیناند( 30 میلیون پوند)

449087

ریو فردیناند در تاریخ 22 جولای سال 2002 با مبلغ 30 میلیون پوند از لیدز یونایتد به منچستریونایتد پیوست و تبدیل به گران ترین مدافع در آن زمان شد. او مدافع بسیار خوبی برای یونایتد بود و چند سال دفاع شیاطین را بیمه کرد. و در یک نظرسنجی او و ویدیچ بهترین زوج دفاعی تاریخ یونایتد شدند.

همچنین با این انتقال او گران قیمت ترین فوتبالیست بریتانیا در آن زمان شد. او 6 عنوان لیگ برتر و یک عنوان لیگ قهرمانان اروپا را با یونایتد کسب کرد.

3- دیمیتار برباتف( 30.75 میلیون پوند)

449085

دیمیتار برباتف در سال 2008 با مبلغ 30.75 میلیون پوند از تاتنهام انگلیس به منچستریونایتد پیوست. او مهاجم بسیار خوب و تمام کننده با استعدادی بود. او گل های زیادی برای منچستریونایتد به ثمر رساند و خرید بسیار خوبی بود.

او با کریس رونالدو و رونی بسیار هماهنگ بود.

پس از خروج کریستیانو رونالدو و کارلوس توز دوران افت او شروع شد و او افت کرد تا سرانجام به تیم فولام پیوست.

او هم اکنون در تیم موناکو بازی میکند.

2- خوان ماتا( 37.1 میلیون پوند)

362594.jpg

خوان ماتا در ژانویه گذشته و در زمان دیوید مویس با مبلغ 37.1 میلیون پوند از چلسی به منچستریونایتد پیوست  و به مدت 7 ماه تبدیل به گران قیمت ترین خرید تاریخ منچستریونایتد شد.

او بازیکنی با استعداد است و میتواند در این فصل تحت مربی گری فن خال خوب بدرخشد.

ماتا در چلسی تبدیل به ذخیره شده بود و برای همین یونایتد را انتخاب کرد.

1- آنخل دیماریا (59.7 میلیون پوند)

Manchester United Unveil Record Signing Angel di Maria

آنخل دیماریا دیشب و در تابستان امسال با مبلغ 59.7 میلیون پوند از رئال مادرید به منچستریونایتد پیوست و تبدیل به گران ترین خرید تاریخ منچستریونایتد و بریتانیا شد که از آن تورس بود.

با این انتقال او پس از کریستیانو رونالدو , گرت بیل , لوئیز سوارز و نیمار به عنوان یکی از گران ترین خرید های تاریخ لقب گرفت.

او در فصل گذشته نمایش درخشانی را در رئال مادرید داشت و توانست لیگ قهرمانان اروپا را فتح کند اما با ورود جیمز رودرگیز تصمیم گرفت برنابدو را به مقصد الدترافورد ترک کند.

به نظر میرسد شماره 7 شیاطین سرخ را بر تن خواهد کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>