اسکرول بار

گواردیولا: بازی اسپانیا و آلمان نبرد فوق‌العاده‌ای می‌شود :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ پیش‌بینی کرد مصاف تیم کشورش برابر آلمان جذاب از آب درخواهد آمد.





به گزارش ورزش 22،پپ گواردیولا در آستانه دیدار تیم‌های ملی اسپانیا و آلمان در شهر ویگوی اسپانیا، اطمینان خاطر داد که هواداران دو تیم می‌توانند یک نبرد تماشایی را از بازیکنان این دو تیم ببینند.

سرمربی بایرن مونیخ که به واسطه مربیگری در آلمان شناخت خوبی از تیم ملی آلمان کسب کرده و تیم ملی کشورش را هم به خوبی می‌شناسد، درباره مصاف سه‌شنبه شب قهرمانان دو دوره اخیر جام جهانی گفت: برای تماشای این بازی بیقرارم. بازی فوق‌العاده‌ای خواهد بود. هر دو تیم مربیانی بسیار خوب و بازیکنان خارق‌العاده دارند.

گواردیولا که با سایت باشگاه بایرن مونیخ گفت‌وگو می‌کرد، افزود: زمین ویگو شرایط مناسبی دارد. هر دو تیم برای ارائه یک فوتبال هجومی به میدان می‌روند و خواهان حفظ توپ هستند. امیدوارم هیچ یک از بازیکنان دو تیم مصدوم نشوند.

تیم ملی آلمان که هسته اصلی آن را شاگردان پپ گواردیولا در بایرن مونیخ تشکیل می‌دهند، ساعت 23:15 سه‌شنبه شب (27 آبان) به مصاف هم می‌روند.



تسنیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>