اسکرول بار

انتقاد یواخیم لو از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل جبل‌الطارق :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سرمربی ژرمن‌ها عملکرد شاگردانش مقابل جبل‌الطارق را مورد انتقاد قرار داد.







  به گزارش ورزش 22،تیم ملی فوتبال آلمان شب گذشته (جمعه) در دیداری خانگی با نتیجه 4 بر صفر جبل‌الطارق را در مرحله انتخابی یورو 2016 از پیش‌رو برداشت. انتظار می‌رفت ژرمن‌ها رکورد برتری 13 بر صفر خود مقابل سن‌مارینو در سال 2006 را در این دیدار آن هم مقابل تیمی که تنها 2 فوتبالیست حرفه‌ای در ترکیبش داشت، بشکند ولی این اتفاق نیفتاد.

یواخیم لو در پی پیروزی شاگردانش در این بازی گفت: اصلاً راضی نیستم. آلمان نتوانست در این بازی انتظارات را برآورده کند. اگر ما می‌خواهیم همانند یک قهرمان بازی کنیم به ثمر رساندن 4 گل مقابل چنین تیمی خیلی کم است. پیش از این بازی هدف‌مان حضور دائم در محوطه جریمه جبل‌الطارق بود که در این کار به خصوص در نیمه دوم خیلی موفق نبودیم. در مصاف با چنین تیم‌هایی بازی در عرض و عمق اهمیت بالایی دارد ولی ما در این دیدار اغلب در میانه میدان بازی کردیم.

سرمربی ژرمن‌ها عنوان کرد: همچنین تصور می‌کردم بازیکنان بیشتری بتوانند خودشان را به تیم تحمیل کنند ولی واقعیت این است که سطح کیفی تیم نسبت به جام جهانی اُفت کرده است.

در حال حاضر آلمان با 7 امتیاز در مکان دوم جدول رده‌بندی گروه D مرحله انتخابی یورو 2016 است و با لهستان صدرنشین 3 امتیاز اختلاف دارد.


تسنیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>