اسکرول بار

کرامر: علاقمندی کهکشانی‌ها به من افتخاری بزرگ است/ لورکوزن هم جزو گزینه‌هایم است :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

هافبک ۲۳ ساله بورسیا مونشن‌گلادباخ فاش کرد رئال‌مادرید‌ و منچستریونایتد ۲ تیم‌ مورد علاقه‌اش است.








به گزارش ورزش 22،کریستوف کرامر که از سال 2013 به طور قرضی از بایرلورکوزن به بورسیا مونشن‌گلادباخ پیوسته در گفت‌و‌گو با روزنامه «مارکا» اسپانیا در خصوص شایعات مطرح ‌شده در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش گفت: اینکه رئال‌ مادرید علاقمند به جذب من است افتخاری بزرگ است. زمانی که نوجوان‌ بودم رئال‌ مادرید و منچستر یونایتد 2 تیم مورد علاقه‌ام بودند. در حال حاضر تصمیمی برای آینده حرفه‌ای‌ام نگرفته‌ام و به وقتش بهترین تصمیم را خواهم گرفت.

هافبک تیم ملی آلمان تصریح کرد: در پایان فصل جاری قرارداد قرضی‌ام با مونشن‌گلادباخ به پایان می‌رسد و بازگشت به بایرلورکوزن هم یکی از گزینه‌هایم است. راجر اشمیت هم مربی خوبی است که تیمش فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد پس فکر می‌کنم می‌توانم در لورکوزن هم خودم را جا بیندازم.

کرامر که تا تابستان 2017 با بایرلورکوزن قرارداد دارد یکی از مهره‌های اصلی بورسیا مونشن‌گلادباخ در فصل جاری رقابت‌های بوندس‌لیگا به شمار می‌رود.


تسنیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>