اسکرول بار

بنزما و آنچلوتی بهترین‌های فوتبال اسپانیا در ماه اکتبر :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سازمان لیگ حرفه‌ای اسپانیا (LFP)، مهاجم و سرمربی کهکشانی‌ها را به عنوان بهترین بازیکن و بهترین مربی فوتبال لالیگا در ماه اکتبر سال ۲۰۱۴ معرفی کرد.








به گزارش ورزش 22،به نقل از نشریه مارکا، مسئولان لیگ حرفه‌ای فوتبال اسپانیا (LFP)، کریم بنزما را به عنوان بهترین بازیکن فوتبال اسپانیا در ماه اکتبر اعلام کرد. این مهاجم فرانسوی در روند موفقیت‌‌آمیز اخیر این تیم که منجر به صعود آن به صدر جدول رده‌بندی لالیگا و مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد، نقشی کلیدی ایفا کرد.

در بیانیه LFP‌ در این خصوص آمده است: بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید با سه گلی که به ثمر رساند و به نمایش گذاشتن کیفیت بازی خود در هر یک از بازی‌هایی که به میدان رفت و تهدیدی مداوم برای خطوط دفاعی تیم‌های حریف نشان داد، ‌در موفقیت‌‌‌های این تیم در نقشی کلیدی داشت.

سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال اسپانیا همچنین کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید را به عنوان برترین مربی ماه اکتبر فوتبال اسپانیا معرفی کرد.  دربیانیه LFP درباره کارلتو هم آمده است: او توانسته به همراه رئال مادرید نتایج فوق‌العاده‌ای کسب کند، سه پیروزی، 13 گل زده و تنها یک گل خورده.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>