اسکرول بار

کرایف: بعید می‌دانم لاپورتا، مورینیو و رونالدو را به بارسلونا ببرد :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سرمربی پیشین و اسطوره تیم فوتبال بارسلونا با رد شایعات اخیر گفت نمی‌تواند تصور کند که روز مورینیو و رونالدو بارسایی شوند.






به گزارش ورزش 22،یوهان کرایف در حاشیه یک بازی دوستانه میان تیم اتحادیه پیشکسوتان شهر سیتگس و تیمی متشکل از فوتبالیست‌های بازنشسته ایالت کاتالونیا، در خصوص شایعاتی درباره احتمال پیوستن کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی رئال مادرید و ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی چلسی به بارسلونا در صورت بازگشت خوان لاپورتا به مسند ریاست آبی و اناری‌ها وجود دارد، اظهار داشت: نمی‌توانم تصور کنم که یک روز کریستیانو رونالدو و مورینیو به بارسلونا ملحق شوند. فکر نمی‌کنم داستان‌هایی که دراین باره ساخته شده است صحت داشته باشد و تنها یک گمانه‌زنی بوده است.

وی افزود: وقتی شما درباره چیزی حرف می‌زنید که هیچ چیز درباره‌اش نمی‌دانید، سرانجامش این می‌شود که بدون هیچ دلیلی یک طوفان به راه می‌اندازید. ورزش یک بازی است که احتمالات زیادی در آن وجود دارد اما در این یک مورد باید بگویم که رخ دادن چنین اتفاقی غیرمحتمل است. تصور نمی‌‌کنم که لاپورتا روزی مورینیو و کریستیانو رونالدو را به بارسلونا بیاورد.

لاپورتا، مدیر پیشین باشگاه بارسلونا چندی پیش اعلام کرده بود که ممکن است برای انتخابات بعدی ریاست باشگاه کاندیدا شود.


تسنیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>