اسکرول بار

احتمال دوری ۴ هفته‌ای دخه‌آ از میادین فوتبال :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سنگربان شیاطین سرخ در تمرینات تیم ملی اسپانیا دچار مصدومیت شد.









به گزارش ورزش 22،داوید دخه‌آ که در هفته‌های اخیر لیگ برتر انگلیس یکی از بهترین بازیکنان منچستریونایتد بوده در تمرینات تیم ملی اسپانیا دچار مصدومیت شد. به این ترتیب وی نه‌ تنها بازی خانگی امشب (شنبه) لاروخا مقابل بلاروس در چارچوب مرحله انتخابی یورو 2016 را از دست خواهد داد بلکه به احتمال فراوان بازی‌ دوستانه مقابل آلمان را هم از دست می‌دهد.

دروازه‌بان 24 ساله اسپانیا در جریان تمرینات روز گذشته (جمعه) این تیم زمانی که قصد مهار توپ پاکو آلکاسر را داشت انگشت کوچک دست راستش برگشت و دچار مصدومیت شد.

اتحادیه فوتبال اسپانیا با تأیید مصدومیت دخه‌آ خبر داد که انگشت کوچک وی دچار دررفتگی شده ولی با این حال داوید در اردوی تیم باقی خواهد ماند تا وضعیت مصدومیتش مورد بررسی بیشتری قرار گیرد. پیش از این هم سسک فابرگاس از ناحیه همسترینگ آسیب‌ دیده و شانس حضور در بازی اسپانیا برابر بلاروس را از دست داده بود.

رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند دخه‌آ که در فصل جاری در 11 بازی لیگ برتر سه بار دروازه‌اش را بسته نگه داشته، احتمالا به مدت 4 هفته از میادین مسابقه به دور خواهد بود.


تسنیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>