اسکرول بار

تیموریان بازیکن آزاد باشد با او مذاکره می‌کنیم/ حمودی و شجاع را از ما گرفتند و به رقیب‌مان دادند :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: آندرانیک تیموریان در حال حاضر با استقلال قرارداد دارد اما اگر در تعطیلات نیم فصل بازیکن آزاد باشد با او مذاکره خواهیم کرد.






به گزارش ورزش 22،رسول خوروش در گفت‌وگو یی،  در مورد وضعیت محرم نویدکیا و بحث خداحافظی او از میادین فوتبال گفت: اگر محرم قصد خداحافظی داشت برای پیگیری مراحل درمانی‌اش حاضر نمی‌شد به فکر سفر به آلمان باشد. او قرار است 18 آذر به کنسولگری آلمان برود تا ویزایش را بگیرد و راهی این کشور شود. نویدکیا فعلا شرایط بازی ندارد و از ناحیه مینیسک و همیسترینگ مشکل دارد هر چند خودش معتقد است شاید این مشکل از ناحیه کمر باشد. او قرار است زیر نظر پزشک آلمانی‌اش معالجه شود.

وی در ادامه در خصوص جدایی علی حمودی و شجاع خلیل‌زاده از سپاهان تاکید کرد: امسال بیشترین ضربه را به سپاهان زدند و دو بازیکن تاثیرگذار ما را گرفتند، این در حالی است که این دو بازیکن را درست به تیمی (تراکتورسازی) دادند که رقیب سپاهان برای قهرمانی است. با این حال ما به فکر جذب بازیکن هستیم ولی یکی از مشکلات‌مان این است که زمان نقل و انتقالات ایران با کشورهای دیگر همخوانی ندارد و در تعطیلات هم فقط یک هفته فرصت برای جذب بازیکن داریم. با این حال بیشتر درصدد جذب هافبک دفاعی هستیم.

خوروش در پاسخ به این سوال که چرا با تیموریان مذاکره نمی‌کنید اظهار داشت: آندو با استقلال قرارداد دارد و درست نیست با او مذاکره کنیم. ظاهرا این بازیکن با استقلال مشکل مالی دارد که اگر حل شود در این تیم می‌ماند و اگر هم حل نشود شاید از این تیم برود. اگر آندو در تعطیلات نیم فصل بازیکن آزاد بود به مذاکره با این بازیکن فکر خواهیم کرد. با این حال ما باید گزینه‌های دیگری را هم مدنظر قرار بدهیم. 

                                                                                 تسنیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>