اسکرول بار

از بچگی پرسپولیسی دوآتشه هستم / واقعا دوست دارم به این تیم بپیوندم :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: «از بچگی طرفدار پرسپولیس بود. زمان علی پروین که تمرینات در کارگران برگزار می شد هر روز به این ورزشگاه می رفتم تا تمرینات را ببینم.»






به گزارش ورزش 22،کمال کامیابی نیا درباره شرایط تیم نفت تهران اظهار داشت: «شرایط خوبی پیدا کرده ایم. تیم ما امسال نسبت به سال گذشته تفاوت زیادی داشته و بر خلاف سال پیش که بازیکنان باتجربه زیاد داشتیم، امسال نفرات جوانی به تیم اضافه شده اند و خوشبختانه منصوریان به خوبی این تیم را مدیریت کرد و همه چیز دست به دست هم داد تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.»

 

وی درباره مشکلات مالی نفت تهران تاکید کرد: «طبق وعده هایی که باشگاه داده است، فکر می کنم تا روز دوشنبه یا سه شنبه مشکلات ما حل شود.»

 

هافبک نفت تهران درباره احتمال حضورش در پرسپولیس تاکید کرد: «من در رسانه ها دیدم بحث حضورم در پرسپولیس مطرح شده است. واقعیت این است که مسئولان پرسپولیس هنوز هیچ صحبتی با من انجام نداده اند و اگر مرا می خواهند باید با باشگاه مذاکره کنند. البته از چند تیم خوب هم پیشنهاد رسمی دارم اما با توجه به تعهدم باشگاه نفت تهران، باید آنها راضی به انتقالم شوند.»

 

کامیابی نیا ادامه داد: «من از بچگی طرفدار پرسپولیس بود. زمان علی پروین که تمرینات در کارگران برگزار می شد هر روز به این ورزشگاه می رفتم تا تمرینات را ببینم. من پرسپولیسی دوآتشه هستم و واقعا دوست دارم به این تیم بپیوندم. از ابتدای فصل بازی های بسیار خوبی انجام داده ام و شک ندارم اگر بازی هایم دیده می شد، صد درصد به تیم ملی دعوت می شدم. به همین خاطر دوست دارم در پرسپولیس بازی کنم تا دیده شوم. با این وجود باشگاه در این خصوص تصمیم گیری می کند.»

 

وی در پایان درباره بازی با تراکتورسازی افزود: «بازی بسیار دشواری با تراکتورسازی داریم. امیدوارم بتوانیم با یک بازی خوب نتیجه مطلوبی هم کسب کنیم. تراکتورسازی نیاز به برد دارد اما ما نیز به راحتی تسلیم نمی شویم و فقط برای پیروزی تلاش می کنیم.»

جام نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>