اسکرول بار

درخشان: بعد از آمدن من پرسپولیس رشد کرده و نتایج بدی نگرفته است/ وارث خرابی‌هایی هستیم که باید درست شوند :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که این تیم با هدایت او رشد کرده و تاکنون نتایج بدی هم کسب نکرده است.






به گزارش ورزش 22،حمید درخشان در خصوص شرایط آمادگی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار با استقلال و همچنین حساسیت‌های این دیدار اظهار داشت: دوست دارم این دیدار مسابقه خوبی از آب در بیاید و مشکلاتی وجود نداشته باشد. هواداران باید از این بازی لذت ببرند چون دو تیم بزرگ مقابل هم قرار می‌گیرند آنها انتظار ارائه یک بازی زیبا دارند.

وی که در برنامه «ورزش و مردم» حضور یافته بود، ادامه داد: امیدوارم برای این دیدار از حاشیه‌ها دور شویم و مسئله برد و باخت را در این بازی دخیل نکنیم. الآن تیم‌هایی مانند رئال مادرید و بارسلونا دربی‌های بزرگی را برگزار می‌کنند اما برد و باخت در این بازی‌ها تأثیری این تیم‌ها ندارد و پس از شکست این تیم‌ها مقابل هم اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد. باید طوری فوتبال بازی کنیم که برای مردم جذابیت داشته باشد و آنها لذت ببرند. تماشاگری که یک روز قبل از بازی به ورزشگاه می‌آید باید دیداری زیبا را ببیند امیدوارم فارغ از نتیجه شاهد یک بازی جذاب و دیدنی باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: حساسیت‌های بالای دربی باعث می‌شود تا استرس فراوانی به بازیکنان انتقال پیدا کند و بازیکن نتواند کیفیت همیشگی‌اش را ارائه کند. این دیدار مانند بقیه بازی‌ها 3 امتیاز دارد اما به خاطر بینندگان و حساسیت هواداران شرایطش فرق می‌کند.

درخشان با اشاره به مشکلات مربیان در فوتبال ایران گفت: متأسفانه رفتارهای بدی در فوتبال ما باب شده که باعث شده مربی کمترین توجه را در داخل زمین داشته باشد. مربی به جای اینکه حواسش به مسائل فنی باشد باید حواسش به مسائل حاشیه‌ای باشد و ببیند که بازیکن چکار کرده یا چکار نکرده است.

وی تصریح کرد: حرف‌های قلعه نویی را قبول دارم. الآن بازیکن دیگر حرمت‌ها را حفظ نمی‌کند و در خصوص مسائلی صحبت می‌کند که در قد و قواره او نیست. امیرقلعه نویی در این فوتبال استخوان خرد کرده‌ و حرف‌های درستی می‌زند. متأسفانه شکل بدی در فوتبال ما وجود دارد که زیبایی‌های آن را محو کرده است. مربی باید حواسش باشد که چرا بازیکن بی ادبی کرده و از این دست از مسائل.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درپاسخ به این سوال که چرا این تیم پیش از دربی در چارچوب جام حذفی با گل گهر سیرجان بازی نمی‌کند تأکید کرد: واقعاً نمی‌شود و زمان هم نداریم. الآن 18 بازیکن در فهرست ما وجود دارند که 7 نفر آن محروم و مصدوم هستند حالا اگر 2 بازیکن دیگر مصدوم بشوند ما با چه نیرویی در دربی بازی کنیم. با تمام این مسائل تمام تلاش‌مان را انجام می‌هیم تا هواداران را خوشحال کنیم با توجه به بضاعت و مصدومیت بازیکنانمان کاملاً آماده دربی هستیم تا دیداری زیبا را ارائه دهیم.

درخشان  درباره اینکه چرا برخی از بازیکنان رفتاری آماتور دارند گفت: بازیکن باید حرفه‌ای باشد البته وقتی هم رفتار آماتوری از او سرمی‌زند 5 دقیقه بعد پشیمان می‌شود و می‌گوید اشتباه کردم، من هم می‌گویم آن زمان که می‌خواهید حرفی بزنید یا کاری انجام بدهید کمی فکر کنید و سریع تصمیم نگیرید، البته بیرون از زمین فوتبال فشار زیادی روی بازیکنان است که آستانه تحمل آنها را پایین می‌آورد.

وی ادامه داد: بازیکن حرفه‌ای باید آستانه تحملش بالا باشد و خودسازی درونی خوبی انجام بدهد. تمام رفتار بازیکن‌ها مربوط به فوتبال نیست و بیرون از زمین فوتبال هم باید به رفتار خود توجه کنند. بازیکنان در تیم بزرگی مانند پرسپولیس بازی می‌کنند که هر حرکت آنها زیر ذره بین است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به اینکه آیا پس از روی کارآمدنش در پرسپولیس این تیم موفق بوده یا خیر، خاطرنشان کرد: بعد از آمدن من پرسپولیس رشد کرده و نتایج بدی نگرفته است اما حاشیه‌ها کمی مشکل ساز است. البته اعضای هیئت مدیره و سرپرست باشگاه با ما همکاری می‌کنند تا تیم در آسایش باشد درمجموع ما وارث خرابی‌هایی هستیم که باید آن‌ها را درست کنیم و همین مسئله هم به زمان نیاز دارد.

درخشان درپاسخ به این سوال که قول می‌دهد تیمش در دربی تهران پیروز باشد اظهار داشت: هیچ مربی بزرگی نمی‌تواند برای انجام کاری تضمین بدهد اما ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بازی خوبی ارائه بدهیم و انشاءالله نتیجه خوبی بگیریم.

وی در واکنش به صحبت‌های محمود خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس مبنی براینکه برخی بازیکن‌ها در چشم او نگاه می‌کنند اما به او سلام نمی‌کنند گفت: واقعاً این‌گونه رفتارها جای تعجب و تأسف دارد، یک بازیکن باید احترام معلم و بزرگتر خود را نگه دارد. خیلی عذر می‌خواهم که این جمله را می‌گویم اما این مسائل برمی‌گردد به تربیت آن بازیکن، مگر می‌شود یک نفر به خانه خودش برود به بزرگترش سلام نکند و مقابلش بلند نشود این رفتار ناشی از تربیت درون خانوادگی است. بازیکن وظیفه دارد به بزرگتش احترام بگذارد چون این یکی از اصول ورزش است امیدوارم این مشکلات و معضلات در فوتبال ما حل شود.

تسنیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>