اسکرول بار

فوتبال در گذر تاریخ، جنجال در آزادی به دلیل انفجار نارنجک :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

امروز چهار¬شنبه 21 آبان 1393 هجری شمسی برابر با 18 محرم 1436 هجری قمری و 12 نوامبر 2014 میلادی است.









به گزارش ورزش 22،سال پیش در چنین روزی، تیم ملی فوتبال ایران در دیدار رده بندی مسابقات فوتبال بین المللی جام صلح و دوستی به مصاف تیم فوتبال کویت رفت و با نتیجه یک-صفر شکست خورد. این بازی در ورزشگاه کاظمیه کویت، با حضور 8 هزار تماشاگر و به قضاوت توماس دونلی از ایرلند شمالی برگزار شد. برای تیم ایران در این مسابقه بهروز سلطانی، مرتضی فنونی زاده، سید مهدی ابطحی، محمد پنجعلی، جواد زرینچه، سید علی افتخاری، مجید نامجو مطلق، محمد حسن انصاری فرد (محسن گروسی از دقیقه 72)، محسن عاشوری (رضا عابدیان از دقیقه 82)، مجتبی محرمی و شاهرخ بیانی به میدان رفتند. هدایت تیم ایران بر عهده علی پروین بود. به این ترتیب تیم ایران به مقام چهارم این دوره از رقابت­ها دست یافت.

11 سال پیش در چنین روزی، تیم ملی فوتبال ایران در دیدار برگشت خود در چارچوب مسابقات فوتبال انتخابی جام ملت­های آسیا موفق شد با نتیجه یک-صفر تیم فوتبال کره شمالی را شکست دهد. این بازی در ورزشگاه آزادی تهران، با حضور 30 هزار تماشاگر و به قضاوت حاجی خضر از سوریه برگزار شد. علی دایی در دقیقه 58 از روی نقطه پنالتی تک گل تیم ایران را زد. برای تیم ایران در این مسابقه ابراهیم میرزاپور، مهدی امیرآبادی، محمد نصرتی، جلال کاملی مفرد، سهراب بختیاری زاده، مهدی مهدوی کیا، حامد کاویانپور، جواد نکونام، علی کریمی، علیرضا واحدی نیکبخت (محرم نویدکیا از نیمه دوم) و علی دایی به میدان رفتند. هدایت تیم ایران بر عهده برانکو ایوانکوویچ بود. این دیدار به علت پرتاب نارنجک از سوی یکی از تماشاگران به زمین مسابقه و امتناع تیم کره شمالی از ادامه بازی، به تصمیم داور نیمه تمام ماند و بعد از چند وقت کمیته انظباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا بخاطر ترک زمین از سوی تیم کره شمالی رای به 3-0 شدن این بازی به نفع ایران داد و بخاطر پرتاب نارنجک از سوی تماشاگران، تیم ملی را به برگزاری دو بازی بدون تماشاگر محکوم کرد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>