اسکرول بار

بنیتس: روی هر ۳ گل مقصر بودیم/ اشتباهات همیشه رخ می‌دهد :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سرمربی ناپولی معتقد است که تیمش در شکست مقابل بیلبائو در رقابت‌های پلی‌آف لیگ قهرمانان مقصر بوده است.


خبرگزاری فارس: بنیتس: روی هر ۳ گل مقصر بودیم/ اشتباهات همیشه رخ می‌دهد



 به گزارش ورزش 22 ،رافائل بنیتس پس از شکست سه بر یک مقابل اتلتیک بیلبائو در رقابت‌های پلی‌آف لیگ قهرمانان و ناتوانی از رسیدن به این مسابقات اشتباهات خط دفاعی را عامل این اتفاق دانست.

ناپولی در دقیقه دوم مسابقه توسط مارک همشیک اولین گل بازی را به ثمر رساند اما اشتباهات خط دفاعی این تیم باعث شد که بیلبائو در 14 دقیقه در نیمه دوم سه گل بزند.

بنیتس در این باره اظهار داشت: اگر بازی را تحلیل کنیم، بیلبائو شایستگی گلزنی در نیمه اول را داشت اما گل نزد. ما برتری را در دست داشتیم اما در چند دقیقه اشتباهات بزرگی انجام دادیم و کنترل بازی از دستانمان خارج شد. روی هر سه گل اشتباه کردیم.

وی ادامه داد: این گل‌ها به بیلبائو اعتماد به نفس داد و اعتماد به نفس ما را گرفت. آیا من کسی را مقصر می‌دانم؟ نه، این‌ها اشتباهاتی است که رخ می‌دهد. این اتفاقات ممکن است بیفتد و طبیعی است. در طول هفته روی کارهای خاصی مثل کرنرها کار کرده بودیم اما باز هم اشتباه کردیم و بنابراین باز هم باید کار کنیم.

سرمربی ناپولی خاطرنشان کرد: برنامه ما برای رقابت‌های سری آ تغییری نکرده است. از ابتدا گفته بودیم که بیلبائو تیم قدرتمندی است. می‌دانستیم ممکن است حذف شویم و همگی ناراحت هستیم اما به آینده امیدواریم.

وی اضافه کرد: فکر می‌کنم در این مرحله باید روی بازی با جنوا (یکشنبه) تمرکز کنیم. همه ما ناراحت هستیم اما نمی‌توانیم به این فکر کنیم که یک بازیکن بیشتر از بقیه ناراحت است یا کمتر.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>