اسکرول بار

نفت مسجدسلیمان را دست‌کم نمی‌گیریم/ هواداران به تراکتور اعتماد کنند :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سرپرست تیم تراکتورسازان با اشاره به اینکه تراکتورسازی نفت مسجدسلیمان را دست‌کم نمی‌گیرد گفت: نفتی‌ها به دلیل نتایج ضعیف گذشته با تمام انگیزه مقابل تراکتور حاضر می‌شوند و برای کسب امتیاز به تبریز می‌آیند.


صبای قم تراکتورسازی


ایوب ذوالفقاری در گفت‌وگویی، در مورد دیدار تراکتورسازی با صبا اظهار کرد: بازی خوبی از دو طرف شاهد بودیم و موفق شدیم بعد از چهار سال با یک بازی هجومی صبا را در تبریز شکست دهیم. با تعویض‌های موفق خطیبی نتیجه را کاملاً به نفع خود برگرداندیم و توانستیم به‌خوبی خود را در کورس بالای جدول حفظ کنیم.

سرپرست تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: در این بازی ما در ابتدا 2 گل دریافت کردیم که گل اول روی یک اشتباه فردی بود و گل دوم از روی نقطهٔ پنالتی که کارشناسان داوری باید نظر بدهند که آیا تصمیم داور صحیح بود یا داور به‌اشتباه پنالتی گرفت.

نفت مسجدسلیمان را دست‌کم نمی‌گیریم

وی افزود: نکته مثبت تیم ما این بود که بازیکنان زود توانستند به بازی برگردند و از جریان بازی خارج نشدند مخصوصاً پس‌ازآنکه گل اول را به ثمر رساندیم به این نتیجه رسیدیم که می‌توانیم نتیجه را تغییر بدهیم. در بین دونیمه نیز توصیه‌ها و نکاتی که به بازیکنان گوشزد شد باعث شد تا تیم جانی دوباره بگیرد و در نیمه دوم بازی را به نفع خود عوض کنیم.

سرپرست تیم تراکتورسازی با اشاره به دیدار این هفته این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: در ابتدا ما باید به این نکته توجه داشته باشیم که هر بازی شرایط خاص خودش را دارا است و هیچ‌وقت نباید رقیب را دست‌کم گرفت و ممکن است نفتی‌ها به دلیل نتایج ضعیف گذشته با تمام انگیزه‌شان مقابل تراکتور حاضر شوند و برای کسب امتیاز به تبریز بیایند. ما نیز سعی خواهیم کرد که با کسب بهترین نتیجه ممکن مقابل نفت برای بازی مقابل پرسپولیس آماده شویم.

ذوالفقاری در پاسخ به اینکه آیا تصور می‌کردید که پس از دریافت دو گل مقابل صبا نتیجه را جبران کنید، تأکید کرد: باور کنید قبل از بازی بااینکه پیش‌بینی نتیجه ممکن نیست جو تیم طوری بود که ما می‌دانستیم که این بازی را خواهیم برد و برای برد پا به میدان گذاشته بودیم.

وی افزود: از تیم صبا شناخت خوبی داشتیم و می‌دانستیم که این تیم در 4 بازی که در لیگ چهاردهم انجام داده دو بازی داخل خانه‌اش را برده اما در دو بازی خارج از خانه دو تساوی کسب کرده و به تبریز هم برای کسب تساوی خواهد آمد به همین دلیل با وجود اینکه در جریان بازی از حریف عقب افتادیم توانستیم با بازی هماهنگ و منظم نتیجه را به نفع خودمان تغییر دهیم.

 

بازیکنان لیگ برتری جذب‌شده تراکتورسازی قانونی است

سرپرست تیم تراکتورسازی با اشاره به گفته مرفاوی مبنی بر اینکه تعداد بازیکنان لیگ برتری جذب‌شده تراکتورسازی بیش‌ازحد قانونی است، گفت: با توجه به اینکه فدراسیون فوتبال و کمیته برگزاری مسابقات به چنین مسائلی رسیدگی می‌کنند و سپس کارت بازی بازیکنان را صادر می‌کنند اگر چنین مشکلی وجود داشت به بازیکنان کارت بازی صادر نمی‌کرد حال که فدراسیون مجوز بازی همه بازیکنان را صادر کرده نیازی به مطرح کردن چنین مسائلی نیست اما مطرح کردن چنین مسائلی شیطنت‌هایی است که همیشه وجود داشته است.

ذوالفقاری افزود: رقیبان قدرتمندی در این فصل داریم و بیش‌ازپیش به حمایت هواداران نیازمندیم و دربازی‌هایی که از شرایط میزبانی بهره می‌بریم باید همواره ورزشگاه را مملو از هوادار ببینیم.

وی با قدردانی از هواداران تراکتورسازی که در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند، تصریح کرد: در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان و سپس پرسپولیس به حمایت جدی هواداران نیاز داریم تا بتوانیم 6 امتیاز کامل از تبریز و تهران به دست آوریم.

هواداران هنوز به تیم اعتماد پیدا نکرده‌اند

سرپرست تیم تراکتورسازی در مورد کاهش تعداد تماشاگران تراکتور در هر بازی اظهار کرد: به نظر من هواداران رفته‌رفته تیم را باور خواهند کرد چون هنوز در هفته‌های ابتدایی لیگ هستیم هنوز به تیم اعتماد پیدا نکرده‌اند. متأسفانه هواداران علیرغم اینکه همه هم این مسئله را تائید می‌کنند که امسال بازیکنان جوان و خوبی جذب تیم شده‌اند اما به تیم اعتماد نمی‌کنند.

ذوالفقاری تصریح کرد: به‌هرحال این بازیکنان جوان و جویای نام هستند و هرچه از طرف هواداران بیشتر موردحمایت قرار بگیرند باانگیزه بیشتری بازی خواهند کرد و درنتیجه بازی‌های بهتری از خود ارائه خواهند داد. از طرفی بااینکه فرقی بین بازیکن بومی و غیربومی وجود ندارد اما اکثر بازیکنان ما بومی هستند و بچه‌های همین دیار هستند.

وی گفت: از طرفی سال گذشته از جمله گلایه‌ها و دغدغه‌های هواداران بالا بودن میانگین سنی تیم بود امسال که میانگین سنی تیم پائین است و تیم جوان چرا از تیم حمایت نمی‌شود به همین دلیل از هواداران می‌خواهیم که از بازیکنان حمایت کنند و آگاه باشند که این تیم تیمی است که اهداف و برنامه‌ریزی‌هایش تنها برای این فصل نیست و ما برای سال‌های آینده هم برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

سرپرست تیم تراکتورسازی در مورد مشکلات مالی باشگاه گفت: مشکلات مالی همه‌جا و همه‌وقت وجود دارند اما با جدیت پیگیرشان هستیم. آقای نظمی هم با سفر به مالزی به دنبال حل‌وفصل این مسائل است تا بتوانیم هر چه زودتر بدهی‌ها و پاداش‌های بازیکنان را پرداخت کنیم.

وی در مورد اخباری مبنی بر احتمال حضور هدایتی در هیئت‌مدیره باشگاه گفت: در محدوده اختیارات من نیست که در مورد چنین مسائلی نظر دهم اما با توجه به بازی‌های آسیایی پیش رو هر چه هیئت‌مدیره قوی‌تری داشته باشیم قطعاً به نفع تیم خواهد بود.

ذوالفقاری در مورد احتمال بازگشت انصاری‌فرد به تراکتورسازی گفت: ما تاکنون شماره 10 را برای کریم انصاری‌فرد کنار گذاشتیم و اگر حضور این بازیکن در اسپانیا منتفی شود این بازیکن به ما قول داده است که در تراکتورسازی حضور یابد.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>