اسکرول بار

نظری‌جویباری: درخواست کرده‌ایم فغانی بازی‌های استقلال را قضاوت نکند :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: به سازمان لیگ نامه نوشته‌ایم که از علیرضا فغانی در بازی‌های استقلال استفاده نکنند.






به گزارش ورزش 22،به نقل از سایت باشگاه استقلال، علی نظری‌جویباری درباره جلسه روز دوشنبه خود با یعقوب کریمی گفت: به عنوان دوست و برادر با یعقوب جلسه داشتیم. معتقدیم بازی او کمی اُفت کرده است و از او خواستیم با تلاش بیشتر به یعقوب گذشته برگردد و آمادگی‌اش را بازیابد.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در پاسخ به درخواست هواداران این تیم مبنی بر عدم استفاده از علیرضا فغانی برای قضاوت در بازی‌های استقلال، افزود: به سازمان لیگ نامه نوشته‌ایم که از فغانی استفاده نکنند. شاید به دلیل هم‌سن بودن با اعضای کادر فنی و بازیکنان ما، با مجموعه استقلال کل کل دارند و این موضوع از گذشته به همین شکل بوده است! ما نمی‌توانیم بگوییم برای قضاوت بازی‌های ما از چه کسی استفاده کنند و این موضوع حق ما نیست اما درخواست کرده‌ایم تا دیگر از فغانی استفاده نکنند. هواداران ما خواسته یا ناخواسته به نوع دیگری او را نگاه می‌کنند و این نگاه هواداران برای ما بسیار مهم است.

وی در خصوص خروج علیرضا رمضانی از لیست استقلال عنوان کرد: سعی می‌کنیم این بازیکن جوان را از لیست خارج نکنیم اما اگر دچار مشکل شویم مطمئناً به این موضوع فکر می‌کنیم. البته هنوز این تصمیم قطعی نیست و از اولویت‌های باشگاه به شمار نمی‌آید.

نظری‌جویباری در خصوص مشکلات مالی پیش آمده در باشگاه تصریح کرد: وظیفه اعضای هیئت مدیره این است که خواسته‌های بازیکنان را اجابت کنند. متأسفانه از خواسته‌های بازیکنان عقب هستیم و این موضوع جالبی نیست. من و بهرام افشارزاده و همه اعضا در تلاش هستیم تا بودجه کافی را مهیا کنیم و می‌خواهیم در نیم فصل لیگ برتر در نقل‌وانتقالات موفق عمل کنیم تا بازیکنان مدنظر کادر فنی را به تیم اضافه کنیم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در پایان و درباره اعلام دیرهنگام محرومیت هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه از سوی فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون مقصر همه حرف و حدیث‌ها و مشکلات پیش آمده است. چگونه است که فدراسیون اعلام می‌کند آندو نباید بازی کند و این حکم برای ما لازم الاجراست اما محرومیت هواداران عزیز و پرشور آذربایجان اجرا نشده است؟ این کار از نظر اخلاقی درست نیست. نمی‌خواهیم هواداران را بهانه کنیم اما اگر هواداران نبودند این برای ما یک پوئن مثبت بود که فدراسیون ما را از این پوئن محروم کرد. هواداران تراکتور سازی یار دوازدهم این تیم هستند و بازی بدون حضور یار دوازدهم با هر تیمی برای ما آسان‌تر بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>