اسکرول بار

کلاس مربیگری Bآسیا به مدت ۱۵ روز در ورزشگاه تختی بندرعباس برگزار می شود :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

مدیرکل ورزش و جوانان استان: کلاس مربیگری Bآسیا با مجوز و مساعدت فدراسیون به مدت ۱۵ روز به صورت تئوری و عملی با مدرسی آقای سالمی، چرخنده و دکتر سایبانی در ورزشگاه تختی بندرعباس برگزار می شود.

http://www.varzesh5.com/wp-content/uploads/2014/08/IMG_00311-305x263.jpg



به گزارش ورزش 22 ،اولین کلاس مربیگری فوتبال Bآسیا از سوی فدراسیون جمهوری اسلامی ایران با حضور غلامعلی دانشور مدیرکل ورزش و جوانان استان ، خادمی معاونت ورزشی اداره کل و مسئولین هیئت فوتبال استان در محل سالن اجتماعات هیئت فوتبال استان آغاز بکار نمود.
عبدالمجید دبیده رئیس هیئت فوتبال استان ضمن تشکر از دانشور مدیرکل ورزش و جوانان استان، هیئت همراه و فدراسیون فوتبال اظهار داشت: برای اولین بار کلاس مربیگری Bآسیا با مجوز و مساعدت فدراسیون به مدت ۱۵ روز به صورت تئوری و عملی با مدرسی آقای سالمی، چرخنده و دکتر سایبانی در ورزشگاه تختی بندرعباس برگزار می شود و در این کلاس ۲۶ نفر از مربیان برتر استان با تاکتیک ها و اصو.ل نوین فوتبال و چگونگی مهارت و آموزش را در رده های سنی و تمرینات هوازی و غیره با متد روز فرا خواهند گرفت.
سپس دانشور مدیرکل ورزش و جوانان ضمن تشکر از فدراسیون فوتبال افزود: امروزه مسائل ورزش به روز می باشد و باید مربیان ما با روش و اصول های نوین و پیشرفت های جهانی آشنا باشند و این اداره کل با همکاری و مساعدت وزارت ورزش و جوانان و روسای فدراسیونهای ورزشی ، نگاه ویژه ای به مسئله آموزش و پژوهش دارد و باید کارها بر اساس مطالعات وبرنامه ریزی انجام شود و اولویت کاری ما توجه ویژه به توسعه زیرساختها ، فعال نمودن هیئت های ورزشی ، توجه به امر آموزش و پژوهش می باشد و با دستور مقام عالی وزارت دکتر گودرزی شورای پژوهش استان باحضور اساتید مجرب دانشگاهی و کارشناسان باتجربه اداره کل تشکیل شده است و به منزله اتاق فکر این اداره می باشند که کارها و پیشنهادات در جهت بهبود امور پیش می رود.
متولی ورزش و جوانان استان خاطر نشان ساخت: با تشکیل این کلاس در شش ماهه اول سالجاری ۱۰ کلاس آموزش مربیگری و داوری در رشته های مختلف ورزشی در استان برگزار شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>