اسکرول بار

رئیس سابق باشگاه رئال مادرید: پرز می خواست انتقال رونالدو را لغو کند :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

رامون کالدرون، رئیس سابق باشگاه رئال مادرید مدعی شده است که فلورنتینو پرز زمانی که ریاست باشگاه را از وی تحویل می گرفت، می خواست کریستیانو رونالدو را از برنامه های باشگاه بیرون کند.







به گزارش ورزش 22،ستاره پرتغالی در جولای سال 2009 در زمان ریاست فلورنتینو پرز با مبلغ 80 میلیون یورو از منچستر یونایتد به رئال مادرید پیوست، هرچند تقریباً این کالدرون بود که وی را به خدمت گرفت و او اکنون ادعا می کند که این انتقال از نظر پرز بسیار گران قیمت بوده و او قصد لغو معامله را داشته است.

کالدرون در مصاحبه با برنامه Revista de la Liga از Sky Sports، فاش کرد: "وقتی تصاویر رونالدو و پرز را در کنار هم دیدم، خنده دار بود، چون وقتی فلورنتینو ریاست باشگاه را به عهده گرفت و به باشگاه بازگشت و قرارداد را دید، می خواست آن را به هم بزند. او تصور می کرد که این انتقال بسیار گران قیمت است. او می خواست کاکا، بنزما، ژابی آلونسو، آلبیول و سایر بازیکنان را به خدمت بگیرد.

او تصور می کرد که این مبلغ بسیار زیادی است و اینکه رونالدو بازیکن خوبی است اما ارزش چنین پولی را ندارد و من فکر می کنم این مشکلی بود که او در ابتدا با کریستیانو داشت. البته که او این را می داند، و آن لحظات بسیار سختی بود. منظورم این است، زمانی که ما بر سر این قرارداد با مدیر اجرایی منچستر یونایتد، دیوید گیل مذاکره می کردیم تا ببینم آیا قصد فروش بازیکن را دارند، و آنها می گفتند 'نه'.

آنها نامه ای به من ارسال کردند و گفتند که نمی خواهیم کریستیانو را بفروشیم و نمی خواستند او برود، و این طبیعی است، اما بازیکن می خواست جدا شود و ما تقریباً دو سال برای این انتقال مذاکره کردیم."

ورزش 22

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>