اسکرول بار

آمریکایی‌ها در صدد استخدام گواردیولا برای جام بیست‌ودوم :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

یک سایت آمریکایی مدعی شده‌ است که فدراسیون فوتبال آمریکا در نظر دارد سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ را برای رساندن یانکی‌ها به جام جهانی ۲۰۲۲ استخدام کند.





به گزارش ورزش 22،سایت ام ال اس ساکر آمریکا اطمینان دارد که فدارسیون فوتبال این کشور در نظر دارد با پپ گواردیولا وارد مذاکره شود و در صورت امکان، نظر وی را برای هدایت تیم ملی این کشور در دور مقدماتی و پس از آن در مرحله نهایی جام جهانی 2022 قطر جلب کند.

قرارداد فعلی گواردیولا با بایرن مونیخ در سال 2016 به پایان می‌رسد و اکثر گزارش‌ها حاکی از آن هستند که احتمالاً این مربی اسپانیا سر از فوتبال انگلیس درخواهد آورد و محتمل‌ترین مقصد او هم منچستریونایتد خواهد بود. شب گذشته اما سایت ام‌ال‌اس ساکر تأیید کرد که فدراسیون فوتبال آمریکا با هدف استخدام گواردیولا به عنوان سرمربی تیم ملی آمریکا قصد دارد مذاکراتی را با او آغاز کند.

به نظر می‌رسد در حال حاضر هدفی که گواردیولا آن را در اولویت قرار داده، فتح لیگ قهرمانان اروپا به همراه باواریایی‌هاست اما به گفته منابع نزدیک به سرمربی پیشین بارسلونا، او از علاقه خود به مربیگری در فوتبال انگلیس گفته است، گزینه‌ای که پیش از پیوستن به بایرن مونیخ هم پیش روی او قرار داشت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>