اسکرول بار

ریبری: گواردیولا من را بهتر کرده است :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

ریبری: گواردیولا من را بهتر کرده است

دوشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۳، ۰۶:۳۹ ب.ظ

ستاره فرانسوی اعتقاد دارد که تیمش نسبت به فصل پیش بهتر شده است .




به گزارش ورزش 22،ریبری باور دارد که تحت نظر پپ گواردیولا به بازیکن بهتری تبدیل شده است .

ریبری به وبسایت بوندس لیگا گفت :" با تشکر از پپ من به بازیکن بهتری تبدیل شدم  . در پست های مختلف می توانم بازی کنم . با همبازیانم در حین بازی دائما پست هایمان را عوض می کنیم تا حریف سردرگم شود .

احساس می کنم که دائما در حال بهتر شدن هستم . مشخصا نسبت به فصل پیش بهتر شدیم چون  همدیگر را بهتر می شناسیم و درک بهتری از بازی یکدیگر داریم این چیزی است که مربی می خواهد در بازی ما ببینید . "

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>