اسکرول بار

مورینیو: ماتیچ در ۱۰ ماه گذشته بهترین بازی‌ را برای چلسی انجام داده است :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

آقای خاص در تمجید از عملکرد بازیکن صرب تیمش و پیشرفت چشمگیر وی از زمان پیوستن‌اش به آبی‌پوشان لندن تأکید کرد او در این مدت بهترین بازی‌هایش را برای چلسی انجام داده است.







به گزارش ورزش 22،ژوزه مورینیو از نمانیا ماتیچ به عنوان مهره‌ای باارزش برای چلسی یاد کرد و او را به خاطر شیوه وفق دادن خود با آبی‌پوشان لندن مورد تمجید قرار داد.

مورینیو در تحسین ماتیچ 26 ساله که ماه ژانویه سال جاری از بنفیکا به چلسی پیوست و در بازی اخیر این تیم در خانه لیورپول به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد، گفت: او بهترین بازیکن است. او را در سخت‌ترین بازار نقل‌وانتقالات خریدیم، بازاری که بازیکنان را در میان فصل جابه‌جا می‌کند. به این ترتیب او فقط یک نیم‌فصل زمان داشت تا پیشرفت کند. ماتیچ نیامده بود که خودش را وفق دهد، چرا که او قبلاً هم بازیکن چلسی بود. این بازیکن آمده بود تا پیشرفت کند.

مورینیو افزود: در این مقطع از فصل او برای ما بازیکن بزرگی است نه از لحاظه جثه بلکه از نظر شیوه بازی. این مرد واقعاً بزرگ است.

آقای خاص در ادامه به تمجید از ذهنیت تیمش پرداخت و آن را همتراز دیگر تیم‌هایی دانست که در آنها مربیگری کرد و با آنها قهرمان شد. وی تصریح کرد: من در کشورهای مختلف و با تیم‌های مختلف قهرمان شده‌ام و در همه آنها یکسری معیارها وجود داشته است که هنوز هم هست. این معیارها در اینتر، پورتو و رئال مادرید وجود داشت و حالا در چلسی هم هست. این معیار‌ها در تیمی که در دوره اول مربیگری‌ام در چلسی داشتم هم بود. در تمام تیم‌هایم بازیکنانی داشته‌ام که با اشتیاق حاضر بوده‌اند خودشان را برای تیم قربانی کنند، کسانی که به خودشان فشار می‌آورند تا به تیم کمک کنند و از این بابت بسیار خوشحالم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>