اسکرول بار

زیدان: زودتر از دیگران می‌دیدم و با غزیزه بازی می‌کردم :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سرمربی فرانسوی رئال مادرید کاستیا تأکید کرد در دوران بازیگری‌اش دید بهتری به نسبت بازیکنان دیگر داشته است.








به گزارش ورزش 22،زین‌الدین زیدان در گفت‌و‌گویی با یادآوری دوران بازیگری‌اش گفت: من با غزیزه بازی می‌کردم. سخت تلاش می‌کردم تا پیشرفت کنم ولی در عین حال همه چیز در ذهنم بود. با غریزه بازی کردن روی کیفیت بازی‌ام تأثیر می‌گذاشت. همیشه کمی زودتر از دیگران می‌دیدم و زودتر از مدافعان چیزی که باید را درک می‌کردم.

زیدان که پس از جام جهانی 2006 در سن 34 سالگی اعلام بازنشستگی کرد، تصریح کرد: شاید می‌توانستم کمی در پست عقب‌تری بازی کنم ولی با توجه به قدرتی که در دادن پاس آخر داشتم بهتر بود که هر چه نزدیک‌تر به محوطه جریمه حریفان بازی کنم. به نظرم در کارهای تهاجمی بازیکن تأثیرگذارتری بودم. عاشق خلق موقعیت در محوطه جریمه حریفان بودم و بیشتر دوست داشتم پاس گل بدهم تا اینکه بخواهم خودم گلزنی کنم.

وی افزود: به مهارت‌های فردی که داشتم، آگاهم ولی نمی‌خواهم خیلی روی این چیزها تمرکز کنم، چون هر چقدر هم تماشای فوتبال من در زمین لذت‌بخش بود مهمتر این بود که برای تیمم مثمرثمر باشم. این حقیقت دارد که من گلزن بزرگی نبودم و بیشتر خلق موقعیت گلزنی می‌کردم تا گل زدن. در دوره بازیگری‌ام بیشتر روی تأثیرگذاری‌ام بر روند بازی تمرکز کرده بودم.

ستاره پیشین تیم ملی فرانسه که در قهرمانی این تیم در جام جهانی 1998 و یورو 2000 بازیکنی کلیدی بود و به همراه یوونتوس و رئال مادرید هم به عناوین قهرمانی قابل‌توجهی دست یافت، اظهار داشت: می‌دیدم که مردم مرا کمی با آلفردو دی‌استفانو مقایسه می‌کردند و می‌گفتند که سبک بازی با توپ ما شباهت زیادی به هم داشت ولی هر فوتبالیستی در دوره خودش با ریتم آن دوره زندگی می‌کند. فوتبال امروزه خیلی سریعتر شده است ولی به شخصه می‌توانم آن را مدیریت کنم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>