اسکرول بار

کلوپ: هم از کرامر تشکر کردم و هم به او دلداری دادم :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سرمربی تیم فوتبال بورسیادورتموند با ابراز خرسندی از پایان بازی‌های بدون پیروزی تیمش در بوندس‌لیگا اعتراف کرد از مدافع مونشن‌گلادباخ که زمینه‌ساز پیروزی زردپوشان شده، تشکر کرده است.






به گزارش ورزش 22،پس از انجام هفت بازی بدون برد، تیم فوتبال بورسیادورتموند شب گذشته (یکشنبه) در هفته یازدهم بوندس‌لیگا سرانجام موفق به کسب پیروزی شد زمانی که میهمان خود، بورسیامونشن‌گلادباخ را با یک گل از پیش رو برداشت.

یورگن کلوپ که پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی رضایت محض در چهره‌اش مشخص بود به ابراز خوشحالی از عملکرد شاگردانش در این بازی که باعث فاصله گرفتن زردپوشان وستفالن از قعر جدول شد، پرداخت.

کلوپ با استثنایی توصیف کردن عملکرد تیمش گفت: به سختی می‌توانم واژگانی پیدا کنم تا حسی را که دارم، توصیف کنم. این پیروزی واقعاً بار سنگینی را از دوش ما برداشت. تیم ما در این شرایط یک بازی خارق‌العاده ارائه کرد. در نیمه اول ما یک بازی استثنایی و با برنامه ارائه کردیم. از نظر دفاعی هم ما خوب کار کردیم و نقاط ضعف مونشن‌گلادباخ را خنثی کرده بودیم و در ادامه هم یک گل عجیب به سود ما به ثمر رسید. ما موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم و در نهایت به آن چیزی که می‌خواستیم رسیدیم اگرچه با یک گل دیوانه‌کننده. در پایان بازی شاید کمی متزلزل نشان دادیم اما پیروزی که استحقاقش را داشتیم، کسب کردیم. از همین بابت حس فوق‌العاده‌ای دارم.

کلوپ در پاسخ به این سؤال که آیا در پایان بازی به کریستوف کرامر (مدافع مونشن‌گلادباخ که گل‌ به‌خودی‌اش از فاصله 41 متری منجر به پیروزی دوتموند شد) دلداری داده یا از او تشکر کرده است، اظهار داشت: هر دو. او بازیکنی فوق‌العاده است که در این اواخر به میزان زیادی پیشرفت کرده است. اتفاقی که در این بازی برای او رخ داد به عنوان یک خاطره در زندگی او ثبت خواهد شد. برای ما مهم سه امتیاز بود که کسب کردیم. اگر قرار بود که پیروزی‌مان به این شیوه رقم بخورد پس باید بگویم که کریستوف کرامر اکنون و به صورت ناخودآگاه در داستان کوچک ما نقشی را به خود اختصاص داده است.

سرمربی دورتموند با اشاره به وضعیت نه چندان مساعد تیمش در چند هفته اخیر بر اهمیت پایان بازی‌های بدون برد تیمش تأکید کرد و گفت: بعد از شش هفت هفته بدون پیروزی این برد برای ما بسیار مهم بود. در این مدت خیلی تلاش کردیم، به زحمت افتادیم و هر چه در توان داشتیم انجام دادیم آنقدر که می‌توانیم در موردش یک کتاب بنویسیم. مسئولان تیم هم بی‌نهایت به ما کمک کردند، به خصوص مدیر ورزشی باشگاه، مایکل زورک و رئیس باشگاه واتسکه که از من آن سؤالات احمقانه‌ای را که از من پرسیده می‌شود، نپرسید و اگر تصمیمی می‌گرفتم با دیده تردید به آن نگاه نمی‌کرد.

انتهای پیام/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>