اسکرول بار

قاضی: نوروزی گفت به خاطر آمادگی بدنی‌ات رباط پاره نکردی/ تلاش می‌کنم به دربی برسم :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: تمام تلاشم را می‌کنم که استقلال را در دربی همراهی کنم.







به گزارش ورزش 22،به نقل از سایت باشگاه استقلال، محمد قاضی درباره آخرین وضعیت مصدومیت خود گفت: متاسفانه در اواخر بازی با تراکتورسازی خطای بسیار بدی روی من انجام شد که این صحنه در ادامه منجر به گل دوم تراکتورسازی نیز شد اما این خطا گرفته نشد و این صحنه اصلا مورد توجه رسانه‌ها قرار نگرفت. در این صحنه مصدوم شدم و امکان داشت با آن گل تیم ما در این بازی مهم شکست بخورد.

وی ادامه داد: از روز شنبه که به تهران رسیدم زیر نظر دکتر نوروزی و کیهانی بودم. با تصمیم پزشکان از پای راستم MRI گرفتیم و مشخص شد که رباط داخلی زانویم آسیب دیده است و به همین دلیل از روز گذشته مراحل درمانی را آغاز کردیم.

مهاجم استقلال درباره شایعه از دست دادن دربی که روز گذشته در رسانه‌ها مطرح شد، تصریح کرد: متاسفانه این صحبت‌ها هیچ منبع معتبری ندارد و همه چیز دست خدا است. من تمام تلاشم را می‌کنم که استقلال را در دربی همراهی کنم و ان‌شاءالله با تلاش کادر پزشکی بعد از انجام دادن تمرینات ویژه و فیزیوتراپی در چند روز آینده و اعلام شدن نتایج تست‌های نهایی، حضور یا عدم حضور من در دربی مشخص می‌شود.

قاضی عنوان کرد: دکتر نوروزی بعد از معاینه پایم به من گفت، تنها دلیلی که رباط پایم پاره نشده است آمادگی بدنی بالای من بوده است. همه محمد قاضی را می‌شناسند و می‌دانند اهل حاشیه و تمارض نیستم و برای من بسیار عجیب است که چرا چنین صحنه‌ای که می‌توانست منجر به شکست استقلال شود از چشمان تیم داوری دور ماند.

وی در پایان گفت: مهم برای من این است که سالم و آماده باشم تا بتوانم به استقلال کمک کنم و اگر خدا بخواهد به زودی بر می‌گردم تا در کنار تیم حضور داشته باشم و بتوانم استقلال را در این مقطع حساس همراهی کنم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>