اسکرول بار

توپ‌های اضافه برای فدراسیون فوتبال هزینه‌بر شد :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

فدراسیون فوتبال برای اضافه کردن توپ‌های جدید جام ملت‌ها به تمرینات تیم ملی باید هزینه پرداخت کند.







به گزارش ورزش 22،توپ‌های جام ملت‌های 2015 آسیا که شرکت نایکی تولید کرده به ایران رسید و در حال حاضر بازیکنان تیم ملی تمرینات خود در تهران را با این توپ‌ها دنبال می‌کنند. با توجه به کم بودن تعداد این توپ‌ها که تنها 20 عدد است، تعداد زیادی از توپ‌های لیگ قهرمانان آسیا نیز در تمرینات به کار گرفته می‌شود تا خللی در تمرینات تاکتیکی به وجود نیاید.

فدراسیون فوتبال در تلاش است به تعداد توپ‌های جام ملت‌های آسیا در تمرینات اضافه کند، چرا که کادرفنی درخواست کرده بازیکنان فقط با این توپ‌ها تمرین داشته باشند تا به کار کردن با توپ‌های جدید عادت کنند. از همین‌رو قرار است 160 توپ دیگر وارد تمرینات تیم ملی شود که البته این تعداد برای فدراسیون فوتبال هزینه‌بردار است. 20 توپی که اکنون در تمرینات وجود دارد از سوی AFC به فدراسیون داده شده اما این توپ‌ها فقط به عنوان نمونه است.

فدراسیون برای توپ‌هایی که قصد دارد به تمرینات اضافه کند باید مبلغی را به شرکت نایکی بدهد. هماهنگی‌های لازم در این باره صورت گرفته تا به زودی توپ‌های اضافه به تمرینات برسد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>