اسکرول بار

رفیعی: تمرینات تیم ملی چالشی جدید برای من است :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

رفیعی: تمرینات تیم ملی چالشی جدید برای من است

دوشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۳، ۰۲:۴۴ ب.ظ

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: سعی می‌کنم خودم را با این تمرینات تیم ملی تطبیق دهم و این تمرینات چالش جدیدی برای من است.





به گزارش ورزش 22،سروش رفیعی در پایان تمرین امروز (دوشنبه) تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: همه چیز خوب پیش رفته و از فردا با اضافه شدن دیگر لژیونرها جمع‌مان جمع خواهد شد تا شرایط بهتری در تمرینات داشته باشیم.

وی افزود: تاکنون دو جلسه تمرینی خوب انجام داده‌ایم که تمرینات پرنشاطی بوده است. همه بازیکنان نیز پر انگیزه هستند و تمرینات به خوبی پیش می‌رود.

هافبک تیم ملی با اشاره به برگزاری دیدار دوستانه ایران و کره‌جنوبی در 27 آبان گفت: بازی دوستانه با کره‌جنوبی کمک بیشتری به ما خواهد کرد تا شرایط‌مان را بهتر کنیم. مطمئناً روز به روز بهتر خواهیم شد تا به خواسته‌های کی‌روش برسیم. باید بتوانیم نتیجه لازم را در این اردو بگیریم و با صددرصد آمادگی‌مان به جام ملت‌های آسیا برویم.

رفیعی در پاسخ به این سؤال که آیا فکر می‌کند در لیست نهایی کی‌روش برای حضور در جام ملت‌ها قرار بگیرد یا نه، اظهار داشت: تمام تلاشم را می‌کنم تا نظر کادرفنی را جلب کنم. وظیفه ما بازیکنان این است وقتی به اردوی تیم ملی دعوت می‌شویم، تمام خواسته‌های کادرفنی را به نحو احسن انجام داده و خودمان را با برنامه‌ها تطبیق دهیم. در خصوص لیست نهایی هم کی‌روش تصمیم می‌گیرد و هر نظری هم او بدهد احترام می‌گذارم. با این وجود تمام تلاشم را خواهم کرد و آرزوی هر کسی است در جام ملت‌های آسیا با تیم ملی باشد.

وی در خصوص اینکه آیا تا به حال تمرینات پرفشاری مانند تمرینات تیم ملی را تجربه کرده، خاطرنشان کرد: تمرینات تیم ملی فضای جدیدی برای ما بازیکنان است. این تمرینات کمک می‌کند تا ما بازیکنان جوان روند رو به رشدی داشته باشیم. سعی می‌کنم خودم را با این تمرینات تطبیق دهم و خوشبختانه شرایط اردو هم آنقدر خوب است که به شخصه کمک زیادی به من می‌کند.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد: فضای اردو کاملاً دوستانه است و بازیکنان بزرگ‌تر تیم به اندازه‌ای به بازیکنان جوان روحیه می‌دهند که باعث می‌شود ما به بهترین نحو تمرینات‌مان را دنبال کنیم. این تمرینات برای خود من چالش جدیدی است.

رفیعی درباره اینکه کره‌جنوبی برای بازی انتقامی به تهران سفر می‌کند، گفت: کره‌جنوبی از رقبای سر سخت ایران در آسیاست. این موضوع هم در بازی دوستانه و رسمی فرقی ندارد. امیدوارم بازی خوبی با کره‌جنوبی انجام دهیم که به روند آماده‌سازی ما کمک کند و تا چند روز باقی مانده تا این دیدار باید به خوبی خودمان را آماده کنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>