اسکرول بار

بنگر برای شکایت از سپاهان به فدراسیون فوتبال رفت :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس برای شکایت از باشگاه سپاهان به فدراسیون فوتبال رفت.








به گزارش ورزش 22،محسن بنگر که اعلام کرده بود قصد دارد از باشگاه سپاهان شکایت کند، امروز (دوشنبه) راهی فدراسیون فوتبال شد تا با حضور در کمیته انضباطی از باشگاه سپاهان شکایت کند.

بنگر قبل از حضور در کمیته انضباطی اعلام کرد: من نمی‌خواستم از سپاهان شکایت کنم اما آنها از من شکایت کردند. به همین دلیل من هم آمده‌ام به خاطر فحاشی‌های که هواداران این تیم به من داشتند از آنها شکایت کنم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>