اسکرول بار

نمی‌خواهم با اعتراض کردن به ترکیب برگردم/ وضعیت استقلال بدتر از ماست :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد، وضعیت تیم استقلال در آستانه دربی تهران بدتر از این تیم است.









به گزارش ورزش 22،حمیدرضا‌ علی‌عسگر بعد از چند هفته دوری از میادین در دیدار با گسترش فولاد، پرسپولیس را همراهی کرد اما به میدان آمدن او به جای میثم حسینی با اعتراض این بازیکن همراه شد. به این بهانه سوالاتی را با علی‌عسگر مطرح کردیم که در زیر مشروح آن می‌آید:

گفته بودی با درد مقابل گسترش فولاد بازی کردی، چرا؟

دردم طبیعی بود. درد ناحیه آسیب‌دیدگی‌ام چند مدت زمان می‌برد که از بین برود و از این‌رو باید این شرایط را تحمل کنم. البته مشکلی برای تمرین کردم ندارم و شرایط بدنی‌ام نیز خوب است.

: دکتر تیم‌تان گفته بود مصدومیتت جزئی است اما چند هفته زمان برد تا شرایط بازی کردن پیدا کنی.

به هرحال از ناحیه حساسی مصدوم شده بودم و نمی‌شد ریسک کرد. ترجیح دادم خیلی برای بازی کردن عجله نکنم.

: بازی کردنت مقابل گسترش فولاد جنجال‌ساز شد و رقیبت خیلی از آمدن تو به میدان خوشحال نشد.

ان‌شاءالله که خیر باشد! برایم اهمیت ندارد که چه اتفاقی بعد از تعویضم رخ داده است.

تسنیم: یعنی بابت حرکت میثم حسینی ناراحت نشدی؟

همان موقع چیزی متوجه نشدم اما فردای مسابقه در سایت‌های خبری دیدم که قضیه چه بوده است. من توجهی به این مسائل ندارم و سعی می‌کنم با خوب تمرین کردن حقم را بگیرم نه با اعتراض کردن.

  به نظر می‌‌‌آید در پرسپولیس فعلی بازیکنی که بیشتر اعتراض کند نزد کادرفنی عزیزتر است.

نه اینطور که می‌گویید، نیست. در حقیقت بازیکنان باید یکسری مسائل را رعایت کنند تا هر هفته شاهد اتفاقات حاشیه‌ای در تیم نباشیم. متأسفانه بعضی‌ها شرایط حساس تیم را در آستانه دربی درک نمی‌کنند و هنوز نمی‌دانند این بازی چقدر حساس است. بهتر است آنها کادرفنی را بیشتر همراهی کنند تا قبل از دربی کمتر حاشیه داشته باشیم.

: اخیراً در محافل خبری عنوان شده بود که تو در لیست مازاد باشگاه برای نیم‌فصل هستی اما تو واکنشی نشان ندادی؟

وقتی خبر کذب است دلیل ندارد واکنش نشان دهم. برای من مهم این است که سرمربی تیم فوتبال مرا قبول دارد و در چند پست از من استفاده می‌کند. هیچ مربی آچار فرانسه تیمش را راحت از دست نمی‌دهد. عملکرد من بعد از هفت هشت سال بازی در پرسپولیس برای همه روشن است و بعضی‌ها نمی‌توانند با شایعات دروغ مرا خراب کنند.

دربی را چطور می بینی؟

دربی برای ما اهمیت زیادی دارد. هدف ما این است که با شکست استقلال به شرایط خوبی رسیده و ناکامی‌ها را فراموش کنیم.

: تیمی که نمی‌تواند گسترش فولاد را در ورزشگاه آزادی شکست دهد توان پیروزی در دربی را دارد؟

اگر ما شرایط خوبی نداریم، وضعیت استقلال خیلی بدتر از ماست. نگاه به جدول نکنید. آنها از هفت بازی اخیر خود فقط شش امتیاز کسب کرده‌اند. البته دربی شرایط خاص خود را دارد و اتفاقات داخل میدان همه چیز را مشخص می‌کند. امیدوارم برنده این بازی پرسپولیس باشد.

: در دربی تو فیکس هستی یا میثم حسینی؟

تصمیم با کادرفنی است. شرایط من تا آن بازی خیلی بهتر خواهد شد و انگیزه‌ زیادی دارم تا با درخشش در دربی به تیم ملی دعوت شوم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>