اسکرول بار

کی‌روش به بازیکنان فشار نیاورد/ لباس آبی، قرمز کریمی را پوشاند :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سر مربی تیم فوتبال کشورمان در اولین تمرین اردوی تدارکاتی تهران فشار زیادی روی بازیکنان نیاورد.








به گزارش ورزش 22،اولین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان در اردوی تدارکاتی تهران که به بازی دوستانه با کره جنوبی می‌انجامد از ساعت 15:30 امروز (یکشنبه) در زمین شماره یک کمپ تیم‌های ملی آغاز شد و بازیکنان به مدت 90 دقیقه به تمرین پرداختند.

* ابتدای تمرین بازیکنانی نظیر آندرانیک تیموریان، مسعود شجاعی و محمد نوری خوش و بش گرمی با علی کریمی داشتند و با هم‌تیمی سابق‌شان که اکنون مربی تیم ملی است، شوخی می‌کردند. نکته جالب توجه این خوش و بش‌ها برخورد گرم علی کفاشیان با اشکان دژاگه بود که وی به صورت ویژه جویای احوال خانواده مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان شد.

* بازیکنان پس از انجام تمرینات اولیه از جمله دویدن و حرکات کششی به بازی سپک‌تاکرا پرداختند که در این بخش از تمرین بازیکنان با تجربه تیم ملی در یک گروه زیر نظر کی‌روش و دن‌گاسپار تمرین می‌کردند و گروه دیگر که علی کریمی نیز بین آنها بود زیر نظر دآکروز و آقاجانیان بازی تنیس فوتبال انجام می‌دادند. 

* هاشم بیک‌زاده که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته در آغاز تمرین با نظر میکو، مربی بدنساز تیم ملی تمرین پیشگیرانه و تعادلی انجام داد تا شرایط پا به توپ شدن را پیدا کند.

* پس از انجام بازی تنیس فوتبال کارلوس کی‌روش از بازیکنان خواست تا کارهای استقامتی و سرعتی انجام دهند که در این بخش از تمرین بازیکنان تیم ملی دو به دو با عبور از موانع دستورات تاکتیکی سرمربی تیم ملی را انجام می‌دادند.

* نکته جالب توجه تمرین امروز تیم ملی هنگامی بود که علی کریمی همزمان با تمرین استقامتی ملی‌پوشان در انتهای کمپ به تنهایی روی زمین چمن قدم می‌زد و جدا از سایرین بود. وی که ابتدای تمرین با لباسی قرمز وارد زمین چمن شده بود مانند سایر اعضای کادر فنی پیراهنی آبی به تن کرد تا همه کاپیتان سابق پرسپولیس را با لباس آبی سوژه کنند.

*‌ بخشی از تمرین امروز تیم ملی توسط آنالیزور حاضر در تمرینات فیلمبرداری شد.

* در بخش پایانی تمرین بازیکنان در دو گروه و با چهار دروازه کوچک به فوتبال گل کوچک پرداختند و تمرین در ساعت 16:50 با سرد کردن به پایان رسید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>