اسکرول بار

پخش فوتبال ۱۲۰ از جمعه از سر گرفته می‎شود :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

پخش فوتبال ۱۲۰ از جمعه از سر گرفته می‎شود

پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۲۰ ق.ظ

برنامه فوتبال ۱۲۰ بعد از تعطیلی چند ماهه، به دلیل برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴، از جمعه شب میهمان علاقمندان به فوتبال و بینندگان شبکه ورزش است.


http://static.90tv.ir/a66d2a04dda498fc24d908a5a92cd60e_226_187.jpg

به گزارش ورزش 22 ،سری جدید «فوتبال ۱۲۰» به تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور با رویکرد سابق خود از شبکه ورزش پخش می‌شود. خبرگزاری های ایسنا و مهر در این باره امروز خبر دادند و نوشتند «فوتبال ۱۲۰» به تحلیل مسابقات اروپایی می‌پردازد و با ریتمی تند تمام وقایعی را که در فوتبال جهان رخ می‌دهد به صورت تصویری و تحلیلی نشان‌ می‌دهد. این برنامه جمعه‌ها ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه به روی آنتن می‌رود. 

به گزارش سایت برنامه نود،رویکرد این برنامه همچنان مثل فصل قبل است و البته با توجه به قدرت شبکه های اجتماعی در فوتبال و فیلم هایی که از لحظه به لحظه فوتبال اروپا متشر می شود، این برنامه به خوبی بهترین فیلم های موجود در فضای سایبری را به همراه خلاصه همه بازیهای لیگ های مهم اروپایی را پوشش می دهند. علاوه بر اینها «فوتبال ۱۲۰» به تحلیل مسابقات اروپایی می‌پردازد و با ریتمی تند تمام وقایعی را که در فوتبال جهان رخ می‌دهد به صورت تصویری و تحلیلی نشان‌ می‌دهد و علاوه بر فیلمهایی که

در شبکه های اجتماعی و سایتها منتشر می شود، تصاویر حاشیه‎ای فوتبال اروپا و منتخبی از بهترین برنامه‎های ورزشی دنیا را در شبکه ورزش به تصویر می‎کشد.

با توجه به ماجرای چالش شطل یخ و حضور جدی ستاره های فوتبال جهان در این کار، باید دید دستپخت شب اول عادل فردوسی پور چه مزه ای می دهد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>