اسکرول بار

کایخون:به لطف بنیتس به تیم ملی اسپانیا دعوت شدم :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

خوزه کایخون، ستاره اسپانیایی ناپولی، معتقد است که حضور ثابت در ترکیب این تیم، در دعوت شدنش به تیم ملی اسپانیا بسیار موثر بوده است.









به گزارش ورزش 22،این هافبک- مهاجم جوان که مدت ها بود به تیم ملی اسپانیا دعوت نشده بود، به تازگی توسط ویسنته دل بوسکه برای دو دیدار مقابل بلاروس و آلمان به اردوی لا روخا فراخوانده شد.
این اتفاق پس از آن رخ داد که کایخون در این فصل نمایش ای درخشانی ارائه داد و در 10 دیداری که برای ناپلی ها به میدان رفت، 8 بار موفق به گلزنی شد.
او که معتقد است از زمان جدایی از رئال و پیوستن به ناپولی پیشرفت زیادی داشته، به آ.اس گفت:" از زمانی که به ناپولی آمدم، این شانس را داشتم که به طور ثابت بازی کنم و تجربه زیادی به دست آوردم. در ایتالیا به پختگی رسیدم. همه اینها باعث شد تا گل های زیادی به ثمر برسانم و خودم را نشان بدهم.
دعوت شدن به تیم ملی به لطف رافا بنیتس و ناپولی بود. باید از آنها به خاطر اینکه می تواند افتخار حضور در تیم ملی داشته باشم، تشکر کنم.
هواداران ناپولی همیشه با محبت های شان از من حمایت می کنند و این هم کمک می کند تا بهترین بازی ها را ارائه بدهم."

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>