اسکرول بار

کلوپ: شاید رویس و وایدنفلر بازی برابر مونشن‌گلادباخ را از دست بدهند :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

مربی ۴۷ ساله دورتموند اعلام کرد دروازه‌بان و هافبک نفوذی این تیم به دلیل بیماری شاید از همراهی زردپوشان برابر مونشن‌گلادباخ بازبمانند.







یورگن کلوپ در آستانه دیدار فردا شب (یکشنبه) شاگردانش مقابل بورسیا مونشن‌گلادباخ در هفته یازدهم بوندس‌لیگای آلمان به خبرنگاران گفت: مارکو رویس و رومن وایدنفلر معده‌درد دارند و شاید بازی فردا را از دست بدهند. جایگاهی که ما در حال حاضر در آن قرار داریم تصویر خوبی از دورتموند نشان نمی‌دهد. در حال حاضر کسب امتیازات مهمتر هستند نه جایگاه تیم.

دورتموند که در حال حاضر با هفت امتیاز در مکان هفدهم جدول 18 تیمی بوندس‌لیگا جای دارد در پنج بازی اخیرش در این رقابت‌ها متحمل شکست شده است ولی در لیگ قهرمانان اروپا زردپوشان وستفالن صعودشان به دور بعد را قطعی کرده‌‌اند.

وی در خصوص بازی یکشنبه شب شاگردانش عنوان کرد: مونشن‌گلادباخ در فصل نقل‌و‌انتقالات تابستانی 2014 عملکرد خوبی داشته است و از طرفی خوش‌شانس بوده که بازیکن مصدوم آنچنانی در ترکیبش ندارد. مونشن‌گلادباخ در هفته‌های اخیر آنطور که باید مورد تمجید قرار نگرفته‌ ولی به نظرم مکس اِربل، مدیر ورزشی این تیم و مربی‌شان فوق‌العاده کار کرده‌اند و این را می‌شود در بازی‌شان دید. آنها روش بازی معینی ندارند و در مقابل برنامه‌های تاکتیکی خوبی دارند.

کلوپ در خصوص هافبک تیمش که یکشنبه سیصدمین بازی‌ بوندس‌لیگایی‌اش را به ثبت خواهد رساند، گفت: آمار و ارقام برای سباستین کهل مهم نیست. 300 بازی یک عدد است ولی رقم فوق‌العاده‌ای به شمار می‌رود. با وجود مصدومیت‌هایی که کهل داشته انجام 300 بازی کم است  ولی با این حال رقم تأثیرگذاری است. او نه تنها شش سال و نیم است که بازیکن من است بلکه به مدت شش سال کاپیتان تیم نیز بوده و رابطه خوبی با هم داریم. امیدوارم با پیروزی مقابل گلادباخ هدیه‌ای کوچکی به سباستین در سیصدمین بازی‌ بوندس‌لیگایی‌اش بدهیم.

انتهای پیام/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>