اسکرول بار

تهدید مدیران گلادباخ از سوی رومنیگه برای جذب یک بازیکن :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

ئیس باشگاه بایرن مونیخ به سران باشگاه مونشن گلادباخ هشدار داد اگر رقم درخواستی خود برای فروش سینان کورت را پایین نیاورند سال بعد او را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت خواهند گرفت.


رومنیگه

به گزارش ورزش 22مسئولان باشگاه بایرن مونیخ بعد از جذب مهدی بن‌عطیه، مدافع مراکشی رم حالا به دنبال آن هستند که تا پیش از پایان فصل نقل‌و‌انتقالات تابستانی 2014 هافبک نفوذی 18 ساله بورسیا مونشن گلادباخ را هم به خدمت بگیرند.

سینان کورت اخیراً در اظهارنظری اعلام کرد دوست دارد تا دوران حرفه‌ای خود را در بایرن مونیخ ادامه دهد. این در حالی است که سران بایرن هنوز موفق نشده‌اند تا مونشن گلادباخی‌ها را برای فروش هافبک دورگه خود متقاعد کنند ولی اگر این انتقال عملی نشود باواریایی‌ها تا تابستان دیگر که این بازیکن قراردادش با گلادباخ به اتمام می‌رسد منتظر جذب وی خواهند ماند.

کارل هاینتس رومنیگه، رئیس باشگاه بایرن مونیخ در گفت‌وگو با روزنامه «Munchner Merkur» چاپ مونیخ گفت: مکس اِربل، مدیر ورزشی تیم فوتبال بورسیا مونشن گلادباخ برای فروش سینان کورت رقم بیشتری را از ماتیاس سامر و میشائیل رشکه (مدیران بایرن مونیخ) درخواست کرده است. البته چنین شرایطی عادی است ولی قرارداد این بازیکن در سال 2015 با گلادباخ به پایان می‌رسد.

وی افزود: اگر من جای مسئولان باشگاه مونشن گلادباخ بودم فراموش نمی‌کردم که به هنگام تنظیم رقم درخواستی، بازیکنم در چه وضعیتی قراردادی قرار دارد. به هر حال اگر این تابستان موفق به جذب کورت نشویم، او تابستان سال بعد به عنوان بازیکن آزاد پیراهن بایرن مونیخ را بر تن خواهد کرد.

سینان کورت که از مادری آلمانی و پدری ترکیه‌ای متولد شده است یکی از استعدادهای جوان فوتبال آلمان به شمار می‌رود و سابقه بازی در تیم‌های پایه آلمان را هم دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>