اسکرول بار

لیورپول ۱-۲ چلسی/ آقای خاص دوباره آنفیلد را فتح کرد :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

چلسی موفق شد در آغاز هفته یازدهم لیگ برتر به یک برد ارزشمند در مقابل لیورپول برسد.






به گزارش ورزش 22،در آغاز هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس در مهمترین بازی هفته، دو تیم لیورپول و چلسی در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند که در نهایت آبی های لندنی موفق شدند همچون سال گذشته با تمام امتیازات، زمین مسابقه را ترک کنند. در این دیدار پر هیجان، کان ابتدا دقیقه ۹ لیورپول را جلو انداخت، سپس دقیقه ۱۴ کیهیل بازی را به تساوی کشاند و در دقیقه ۶۷ از نیمه دوم دیگو کاستا بار دیگر گلزنی کرد تا با ضربه او چلسی یک بار دیگر پیروز میدان شود.

هر دو تیم با تغییرات نسبتاً زیادی پای به میدان گذاشته بودند، لیورپول نسبت به بازی قبلیش در لیگ قهرمانان، هفت تغییر در ترکیب اصلی داشت و در تیم چلسی نیز مهمترین تغییر حضور رامیرس از ابتدا در ترکیب اصلی بود.

۱۵ دقیقه ابتدایی بازی، مسابقه تماشایی را شاهد بودیم که با سرعت زیادی پیگیری می شد و حاصل این ربع ساعت دیدنی، دو گل بود، در دقایق اول بازی هر دو تیم بازی هجومی و استفاده از فضای کامل زمین را در دستور کار خود قرار داده بودند.

ابتدا لیورپول در دقیقه نهم توسط امره کان به گل رسید، شوت این بازیکن از پشت محوطه بعد از برخورد با کیهیل منحرف شد و کاری از کورتووا نیز بر نیامد.

علیرغم اینکه لیورپول به گلی زودهنگام رسید، ولی چلسی توانست واکنش خوبی به گل تیم راجرز نشان دهد، در دقیقه ۱۴ بازی، کرنر فابرگاس با اثرگذاری خوب کاستا و سپس تری، به کیهیل رسید و او از غفلت مدافعین لیورپول استفاده برد و موفق شد توپ را وارد دروازه کند، مینوله نیز فقط پشت خط توانست توپ را مهار کند.

ادامه ی نیمه اول، همچون ۱۵ دقیقه ابتدایی نبود و دو تیم کمتر به دروازه های حریف رسیدند. روند بازی در نیمه دوم نیز افت و خیز کمتری داشت، تا اینکه نقطه عطف بازی گل کاستا بود که در واقع نقطه پایانی بازی نیز بود. حرکت خوب آزپیلیکوئتا از سمت چپ با سانتر بیرون پا وی همراه شد و بعد از دور شدن توپ از محوطه شش قدم، کاستا به خوبی در زمان صحیح و مکان صحیح، ضربه مناسبی را به توپ وارد کرد تا باعث شود که در نهایت بار دیگر با گل سه امتیازیش، چلسی را تیم برتر زمین کند.

بعد از این گل لیورپول تعویض هایی انجام داد و سعی کرد با در اختیار گرفتن مالکیت کامل توپ و میدان ، چلسی را زیر فشار قرار دهد ولی به جز ۱-۲ موقعیت نصف و نیمه، آنها در رسیدن به دروازه چلسی به موفقیت خاصی نرسیدند. در واقع خلاقیت کم لیورپول، در ایجاد موقعیت روی دروازه حریف و بازی بسته چلسی باعث شد تا نتیجه بازی به نفع یاران آقای خاص رقم بخورد.

در این بازی دو تیم از لحاظ شوت به دروازه تقریباً شرایط یکسانی داشتند، اما لیورپول در تعداد پاس با ۴۴۷ در مقابل ۲۹۱ برتر بود، آنها مالکیت بهتری بر توپ نیز داشتند. ولی از این برتری نسبی خود روی توپ استفاده نکردند.

در این دیدار که با حضور ۴۴۶۹۸ نفر هوادار برگزار شد، داور مسابقه به هفت بازیکن از دو تیم کارت زرد نشان داد که سهم چلسی ۵ کارت بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>