اسکرول بار

مسئول رده بالای فدراسیون مقصر اصلی اتفاقات دیدار تراکتورسازی - استقلال است :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال گفت: بهروان مصلحت‌اندیشی را بر قانون‌گریزی ترجیح داده اما مقصر اصلی شخص رده بالای فدراسیون فوتبال است.





به گزارش ورزش 22،محمد نوری‌فر در گفت‌وگویی ، درباره اظهارات جمشید نظمی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز مبنی بر اینکه قرار نیست با یکی دو شعار علیه امیر قلعه‌نویی پای استاندار و وزیر را وسط کشید، گفت: بحث ما کمیت شعارها نیست، بلکه کیفیت شعار است.از بدو ورودمان به فرودگاه تبریز علیه امیر قلعه‌نویی شعار دادند. همچنین تا پایان نود دقیقه بازی با تراکتورسازی شعارهای زننده‌ای سر زده شد و به هیچ عنوان پاسخ مناسبی به محبت‌های استقلال نبود.

وی افزود: محبت استقلال این بود که موضع‌گیری در خصوص عدم حضور تماشاگران تراکتورسازی در ورزشگاه نداشت چون اعتقاد داشتیم که با حضور تماشاگران بازی گرم‌تر می‌شود.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: جالب‌تر از همه اظهارات غلامرضا بهروان بود که اعتقاد داشت شعارهای تماشاگران تراکتورسازی خیلی تند نبود. این صحبت‌ها در راستای حرف‌های بهروان در جلسه هماهنگی شب قبل از بازی این دیدار بود که هم من و هم میرشاد ماجدی سرپرست استقلال حضور داشتیم. بهروان در این جلسه مدعی شد که اگر او نبود، بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شد. البته می‌دانیم در این زمینه بهروان مقصر نیست و مقصر اصلی شخص رده بالای فدراسیون فوتبال است. با این حال اعتقاد داریم بهروان مصلحت‌اندیشی را بر قانون‌گرایی ترجیح داده است.

نوری‌فر با بیان اینکه با دفاع از بی‌اخلاقی کمکی به فوتبال‌مان نخواهیم کرد، گفت: در طول هفته گذشته مدام رسانه‌ها در خصوص بخشش تماشاگران تراکتورسازی مطلب نوشتند و اعتقاد داشتند که بازی باید بدون تماشاگر برگزار شود اما هیچ گونه موضعی نداشتیم. این صحبت‌ها بیشتر به خود تراکتورسازی ضربه خواهد زد.

وی تصریح کرد: از ناسزاگویی تماشاگران در فرودگاه فیلمبرداری کرده‌ایم و ظرف امروز و فردا از باشگاه تراکتورسازی شکایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>