اسکرول بار

لام: در بوندس‌لیگا و لیگ قهرمانان در بالاترین سطح بازی خواهیم کرد :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

کاپیتان باواریایی‌ها به حریفان این تیم هشدار داد که بایرن با تمام قوا در رقابت‌های بوندس‌لیگا و لیگ قهرمانان اروپا به کارش ادامه خواهد داد.







به گزارش ورزش 22،تیم فوتبال بایرن مونیخ در حالی فردا (شنبه) در هفته یازدهم بوندس‌لیگای آلمان در خانه اینتراخت فرانکفورت به میدان می‌رود که تاکنون هیچ شکستی را در این رقابت‌ها متحمل نشده است.

فیلیپ لام در گفت‌و‌گو با نشریه آلمانی «بیلد» گفت: ما می‌خواهیم تا پیش از تعطیلات لیگ در نیم‌فصل به راه‌ درستی که در پیش گرفته‌ایم، ادامه بدهیم. این بدان معناست که می‌خواهیم پیش از تعطیلات زمستانی تمامی بازی‌های خود را با پیروزی پشت‌سر بگذاریم.

وی افزود: البته در بازی‌های پیش‌رو حریف‌مان را دست‌کم نخواهیم گرفت و در رقابت‌های بوندس‌لیگا و لیگ قهرمانان اروپا در بالاترین سطح بازی خواهیم کرد.

بایرن مونیخ، مدافع عنوان قهرمانی بوندس‌لیگا در حال حاضر با چهار امتیاز برتری نسبت به ولفسبورگ صدرنشین جدول رده‌بندی این رقابت‌هاست.

انتهای پیام/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>