اسکرول بار

گزارش تصویری/صادقیان ناجی پرسپولیس نشد :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

گزارش تصویری/صادقیان ناجی پرسپولیس نشد

جمعه, ۱۶ آبان ۱۳۹۳، ۰۱:۰۱ ب.ظ

پیام صادقیان که بعد از تعویض در بازی با پیکان حسابی سروصدا کرد و حتی در شبکه های اجتماعی از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد، تنها مجازاتش نشستن 50 دقیقه ای بر روی نیمکت بود.



به گزارش ورزش 22،در حالی که خیلی ها متصور بودند پیام صادقیان بعد از حرکاتی که در بازی با راه‌آهن و پس از آن انجام داد، کمترین جریمه اش این است که از سوی درخشان در لیست 18 نفره بازی با گسترش فولاد قرار نخواهد گرفت، تنها به نیمکت نشینی 50 دقیقه ای در این دیدار محکوم شد و هنگامی که پرسپولیس 2 بر یک جلو بود پا به میدان گذاشت. اتفاقی که نشان می‌ دهد، مماشات با بازیکنان خاطی همچنان از سوی کادرفنی و باشگاه پرسپولیس ادامه دارد. البته شاید باید به حمید درخشان حق داد که با توجه به دست خالی او از نظر بازیکن، این مربی با بازیکنان شیوه مهربانانه ای را در پیش بگیرد، اما سوال مهم تر این است که آیا این بازیکنان آنقدر بزرگ هستند که نبودشان کیفیت پرسپولیس را تغییر اساسی بدهد؟
در مورد پیام صادقیان که بااستعدادترین بازیکن تیم هم شناخته می‌ شود هنوز این اتفاق اثبات نشده، چه رسد به دیگر خاطی ها که واقعا هیچ کدامشان آنقدر بزرگ نیستند که نبودشان دست و دل هواداران را بلرزاند.
صادقیان حالا دربی را پیش رو دارد، جایی که فرصت اثبات ادعاها درباره او وجود دارد، جایی که می‌ تواند به همه ثابت کند اعتماد حمید درخشان به او اشتباه هم نبوده است.
عکس ها: امیرحسین خیرخواه





نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>