اسکرول بار

نشست محرمانه زوبی زارتا با لوئیس انریکه :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

نشست محرمانه زوبی زارتا با لوئیس انریکه

دوشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۳، ۰۲:۴۷ ب.ظ

بارسلونا پس از قبول دو شکست متوالی مقابل رئال مادرید و سلتا، این روزها شرایط مثبتی ندارد و روز چهارشنبه در آمستردام باید به مصاف آژاکس برود.





به گزارش ورزش 22 ،تمرین روز گذشته بارسا در شرایطی به پایان رسید که بازیکنان اصلی این تیم در مصاف با سلتا به ریکاوری پرداختند. ضمن اینکه انریکه دو خبر بد مبنی بر مصدومیت آلبا و متیو را نیز از تیم پزشکی تیمش دریافت کرد.

بلافاصله پس از پایان تمرین، "زوبی زارتا"، مدیر ورزشی بارسلونا،وارد زمین چمن شماره دو کمپ تیتو ویلانووا شد و همراه با لوئیس انریکه به دفتر وی رفتند. نشست خصوصی این دو، یک ساعت به طول انجامید و هنوز در مورد موارد مورد بحث آنها خبری منتشر نشده است.

دو شکست اخیر بارسا و وضعیت نامطلوب این روزهای این تیم، بدون شک از موارد اصلی این نشست بوده است. بارسا فردا به آمستردام سفر خواهد کرد تا خود را برای مصاف حساس روز چهارشنبه مقابل آژاکس در لیگ قهرمانان آماده کند. زوبی زارتا نیز مطابق معمول تمام سفرهای اروپایی، فردا زودتر از اعضای تیم به فرودگاه ال پرات بارسلون می رود تا مقدمات سفر کاروان بارسا را فراهم کند.

مدیر ورزشی بارسا بلافاصله پس از شکست از سلتا در مصاحبه با کانال پلاس، حمایت دوباره خود از انریکه را اعلام کرده بود. او همچنین روز گذشته در مصاحبه ای اختصاصی با "ال پائیس"، گفت که گزینه مربیگری او برای این فصل فقط و فقط، لوئیس انریکه بوده است

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>