اسکرول بار

علی دایی: برای صحبت‌هایم مدرک دارم/ به وزیر ثابت می کنم حق با من است :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
علی دایی در مورد شکایت وزیر ورزش از وی گفت: برای تمام صحبت‌هایم مدرک ارائه می کنم و شک نکنید که به ایشان ثابت می کنم که حق با من است.









به گزارش ورزش 22،علی دایی بعد از شکایت وزیر ورزش از وی به دادگاه ،گفت: دیروز ظهر به همراه علیرضا رحیمی در دادگاه حاضر شدیم و درباره اینکه اظهاراتی مبنی بر اینکه جناب گودزی موجبات برکناری من را از پیش طراحی کرده است توضیحاتی دادم.

وی افزود: برای تمام صحبت‌هایم مدرک دارم. پای حرف‌هایم خواهم ماند. شک نکنید که با دلیل و مدرک ثابت می کنم که حق با من است.

سر مربی سابق پرسپولیس اظهار داشت: دیروز جلسه خوبی با قاضی داشتیم و قرار شد در جلسه بعد برای گفته هایم مدارک و دلایل قانونی ارائه کنم.ایشان مطمئن باشند که من یک کلام دروغ به زبان نیاوردم و زمان همه چیز را نشان خواهد داد.

لازم به ذکر است، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان از علی دایی و علیرضا رحیمی سرمربی و مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس به دلیل نشر اکاذیب شکایت کرده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>