اسکرول بار

کریمی: کارت پایان خدمت من تأیید شده است :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

کریمی: کارت پایان خدمت من تأیید شده است

شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۳، ۰۴:۵۵ ب.ظ

مدافع تیم فوتبال راه‌آهن گفت: کارت پایان خدمت من تأیید شده است و می‌توانم مقابل پیکان بازی کنم.







به گزارش ورزش 22،و به نقل از سایت باشگاه راه‌آهن، ابراهیم کریمی در واکنش به اظهارنظر غلامرضا بهروان، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ مبنی بر باطل شدن کارت معافیت این بازیکن، اظهار داشت: یک اشتباهی در مورد من در سازمان لیگ به وجود آمده بود و امروز به حوزه نظام وظیفه رفتم تا این موضوع را پیگیری کنم که متوجه شدم مشکل خاصی نیست و سلامت کارت پایان خدمتم تأیید شده است.

وی افزود: می‌خواهم با گرفتن استعلام کارت پایان خدمتم و ارائه آن به سازمان لیگ به این موضوع مطرح شده، خاتمه دهم. با توجه به اینکه مصدومیتم تقریباً برطرف شده است، اگر کادرفنی صلاح بداند، صددرصد می‌توانم مقابل پیکان در هفته بعدی بازی کنم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>