اسکرول بار

قضاوت فغانی و منصوری در سوزوکی کاپ ۲۰۱۴ :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

قضاوت فغانی و منصوری در سوزوکی کاپ ۲۰۱۴

شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۳، ۰۴:۵۰ ب.ظ

مرحله نهایی رقابت‌های سوزوکی کاپ ۲۰۱۴ در حالی برگزار می‌شود که محمدرضا فغانی و محمدرضا منصوری به عنوان داور و کمک داور در این مسابقات حضور خواهند داشت.








به گزارش ورزش 22،به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، الکس سوسی، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به مهدی محمدنبی از دعوت محمدرضا فغانی به عنوان داور و محمدرضا منصوری به عنوان کمک داور جهت قضاوت در مرحله گروهی مسابقات نهایی رقابت‌های سوزوکی کاپ 2014، خبر داده است.

بر اساس قرعه‌کشی که در تاریخ 14 مرداد 93 انجام شده بود، تیم‌های ویتنام، فیلیپین، اندونزی و لائوس در گروه A و تیم‌های سنگاپور، مالزی، تایلند و میانمار در گروه B از مرحله گروهی مسابقات فوتبال سوزوکی کاپ با هم به رقابت خواهند پرداخت. مرحله گروهی این رقابت‌ها از 2 لغایت 8 آذر 93 به میزبانی سنگاپور برگزار خواهد شد.

مرحله نیمه نهایی رقابت‌های فوتبال سوزوکی کاپ 2014 از 15 لغایت 20 آذر و مرحله نهایی این مسابقات طی روزهای 26 و 29 آذر 93 به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>