اسکرول بار

بن عطیه : گواردیولا شدیدا خواهان جذب من بود :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

بن عطیه : گواردیولا شدیدا خواهان جذب من بود

چهارشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۳:۵۹ ب.ظ

دافع مراکشی اذعان می کند که خواست سرمربی بایرن در نهایی شدن انتقالش تاثیر گذار بوده است .


بن-عطیه-گواردیولا-شدیدا-خواهان-جذب-من-بود


به گزارش ورزش 22،، مهدی بن عطیه امروز در تست پزشکی بایرن مونیخ شرکت می کند .

این بازیکن ۲۷ ساله به رسانه های آلمان گفت :"خیلی خوشحالم که انتقالم به بایرن سرانجام دارد نهایی می شود . مدت زمان صحبت ها طولانی شد و در یک برهه ای من فکر می کردم که این انتقال انجام نخواهد شد ولی گواردویلا شدیدا منرا می خواست و در نهایت دو باشگاه به توافق رسیدند . گواردویلا مربی فوق العاده ای است و من مشتاق کار کردن با وی هستم .

بایرن بازیکنان شگفت انگیز زیادی دارد و عضوی از این گروه بودن مثل به حقیقت پیوستن رویایم است . "

                                                                                                                                                                       منیع:90

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>