اسکرول بار

نصرتی: برخی از پیشکسوتان پرسپولیس موفقیت این تیم را نمی‌خواهند :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد که برخی از پیشکسوتان این تیم خواهان موفقیت سرخپوشان نیستند.









به گزارش ورزش 22،محمد نصرتی درمورد کنار رفتن پیکان از جام حذفی، بازی تیمش مقابل پرسپولیس و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبرنگار ورزشی  پاسخ داد که مشروح آن در زیر می‌آید:

  چرا به صنعت ساری باختید؟

ما فرصت‌های خوبی را از دست دادیم و در دقایق آخر اسیر ضدحملات حریف شدیم. به هر حال آنها هم تیم خوبی بودند و مزد تلاش خود را گرفتند.

  برخی معتقدند ابراهیم‌زاده نباید نصف بازیکنان اصلی تیم پیکان را برای این بازی بیرون می‌گذاشت. نظر تو در این مورد چیست؟

این را باید از سرمربی تیم بپرسید ولی فکر می‌کنم این تصمیم کادر فنی به‌خاطر دیدار ما مقابل پرسپولیس بود. آقای ابراهیم‌زاده به چند بازیکن استراحت داد، چون ما بازی سنگینی را مقابل تراکتورسازی پشت‌سر گذاشته بودیم و از طرفی یک بازی سخت هم با پرسپولیس داریم. البته بازیکنان جوان پیکان در بازی با صنعت ساری انصافاً خوب کار کردند ولی متأسفانه فرصت‌های ما تبدیل به گل نشد.

  زمین مسابقه و توپ بازی هم ایراد داشت؟

واقعاً شرایط زمین خوب نبود و توپ‌هایی که با آن بازی کردیم مربوط به چند سال پیش بود که در لیگ برتر از آنها استفاده می‌شد. البته دنبال توجیه نیستیم، چون حریف ما هم با همین وضعیت بازی می‌کرد.

  درمورد بازی با پرسپولیس چه صحبتی داری؟

پرسپولیس با بردی که در جام حذفی به‌دست آورد، روحیه‌اش بالا رفت ولی ما می‌خواهیم در ادامه لیگ نتایج خوبی بگیریم و به همین دلیل برای پیروزی به میدان خواهیم رفت. ما به چیزی به جز گرفتن سه امتیاز فکر نمی‌کنیم.

  فکر نمی‌کنی که پرسپولیس تیم ضعیفی باشد؟

به هر حال این تیم در سال‌های اخیر مشکلات خاصی داشته است ولی ما به این مسائل توجه نمی‌کنیم.

  آیا تیم درخشان نسبت به زمان مربیگری دایی پیشرفتی داشته است؟

من بازی‌های پرسپولیس را به‌طور کامل و دقیق ندیده‌ام و نمی‌توانم در این مورد اظهارنظری داشته باشم.

آخرین قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر به زمانی برمی‌گردد که تو هم بازیکن این تیم بودی. چرا پرسپولیس در این سال‌ها نتوانسته قهرمان شود؟

یکی از مسائلی که باعث شده پرسپولیس در این چند سال به قهرمانی نرسد، تغییراتی پیاپی مدیریتی بوده و البته این موضوع در کادر فنی هم دیده شده است. وقتی ثبات مدیریتی وجود نداشته باشد، قطعاً مشکلات بیشتر می‌شود. از طرفی من معتقدم بعضی از پیشکسوتان پرسپولیس موفقیت این تیم را نمی‌خواهند و دنبال اهداف فردی هستند. این مسائل همیشه برای پرسپولیس حاشیه درست می‌کند.

  درمورد سرمربی تیم امید چه نظری داری؟ به نظر تو وینگادا باید برود؟

من مخالف ماندن وینگادا هستم و معتقدم یک مربی خوب ایرانی باید جایگزین او شود. فکر می‌کنم مربی خارجی نمی‌تواند با بازیکنان تیم امید ارتباط برقرار کند.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>