اسکرول بار

فعلاً مسابقات فوتبال پخش تلویزیونی نمی‌شود/ ضرغامی گفت "نمی‌توانیم بودجه بیشتری بدهیم" :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در جلسه روز گذشته، رئیس سازمان صدا و سیما گفت که بودجه بیشتری نمی‌توانیم بدهیم بنده نیز گفتم ما با آن بودجه کارمان پیش نمی‌رود و نتیجه‌ای نگرفتیم.






به گزارش ورزش 22،علی کفاشیان در گفت‌وگو یی در شهرکرد، در پاسخ به این سئوال که نتیجه جلسه با رئیس سازمان صدا و سیما را چگونه ارزیابی می‌کنید، اظهار کرد: در این جلسه آقای ضرغامی گفت که بودجه بیشتری نمی‌توانیم بدهیم که من گفتم که ما با آن بودجه کارمان پیش نمی‌رود و نتیجه‌ای نگرفتیم.

وی در مورد اینکه چرا فدراسیون جلوی پخش مسابقات فوتبال را در این هفته گرفته است نیز گفت: به خاطر تأمین بودجه به تفاهم نرسیدیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سئوال که با توجه به جلسه دیروز با ریاست سازمان صدا و سیما از این پس آیا مسابقات اجازه پخش تلویزیونی داده می‌شود یا خیر گفت: مسابقات انجام می‌شود ولی پخش نمی‌شود تا زمانی که مسئله حل شود.

وی در مورد برگزاری بازی ایران و ایتالیا در آبان 94 نیز توضیح داد: تیم نوجوانان ایران به صورت قطعی با تیم نوجوانان ایتالیا بازی خواهد کرد و برای پخش تلویزیونی این دیدارها مشکلی وجود ندارد چرا که بازی‌های ملی پخش تلویزیونی می‌شود و درباره بازی ایران و ایتالیا در رده بزرگسالان هم برای سال آینده توافق کرده‌ایم.

کفاشیان در پاسخ به این سئوال که آیا وینگادا در تیم امید ایران می‌ماند یا کسی دیگر انتخاب می‌شود، نیز بیان کرد: هنوز مشخص نیست و کمیته فنی موضوع را بررسی می‌کند تا ببینیم برنامه چگونه پیش می‌رود.

نظرات  (۱)

آقا نزارن پخش شه تا ببینیم این صدا و سیما تا کی میتونه زور بگه!
http://hegzaco.com
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>