اسکرول بار

گل‌محمدی: چیزی درباره حضورم در تیم امید به من نگفته‌اند/ پیشنهاد دهند، بررسی می‌کنم :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت که هیچ پیشنهادی از سوی فدراسیون فوتبال به او برای در اختیار گرفتن سکان هدایت تیم امید نشده است.













به گزارش ورزش 22،یحیی گل‌محمدی در گفت‌وگو یی، درباره مطرح شدن نامش بین نامزدهای سرمربیگری تیم المپیک از سوی حبیب کاشانی گفت: تاکنون هیچ درخواست رسمی از سوی فدراسیون فوتبال در این زمینه از من و باشگاه ذوب‌آهن نشده است و به همین دلیل نمی‌توانم صحبتی در این مورد داشته باشم.

وی ادامه داد: در حال حاضر تمرکزم روی ذوب‌آهن است و نمی‌توانم به چیز دیگری فکر کنم. اگر هم پیشنهادی برسد، باید آن را بررسی کنم. بیشتر از این نمی‌توان صحبتی درباره آن انجام داد.

سرمربی ذو‌ب‌آهن در پاسخ به این سؤال که اگر فدراسیون فوتبال پیشنهاد دهد، آن را می‌پذیرد یا نه، اظهار داشت: تا به حال به این مسئله فکر نکرده بودم و باز هم تأکید می‌کنم، چون پیشنهادی نرسیده، نمی‌توانم در مورد آن صحبت کنم.

گل‌محمدی با ابراز رضایت از وضعیت ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: پس از برتری در جام حذفی شرایط خوبی داریم و خودمان را برای بازی روز جمعه مقابل نفت مسجد سلیمان آماده می‌کنیم. پس از انجام این دیدار، باید به انزلی برویم تا با ملوان بازی کنیم و ممکن است خستگی این دو سفر در تیم تأثیر بگذارد.

وی در خصوص رویارویی تیمش با استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: بازیکنان ذوب‌آهن نشان داده‌اند که انگیزه زیادی برای جام حذفی دارند. ذوب‌آهن همیشه مدعی جام حذفی بوده و امیدوار هستیم مقابل استقلال مانند لیگ برتر به برتری برسیم.

نظرات  (۱)

خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>