اسکرول بار

افجه‌ای: به غیر از قاضی، پول سایر بازیکنان سر موعد پرداخت شده است :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: به غیر از محمد قاضی پول سایر بازیکنان را سر موعد پرداخت کرده‌ایم.














به گزارش ورزش 22،سعید افجه‌ای در گفت‌وگو یی، درباره اظهارات آندرانیک تیموریان مبنی بر اینکه باشگاه استقلال نسبت به تعهداتش عقب مانده است، گفت: اقساط همه بازیکنان طبق زمان‌بندی مشخصی که در هیئت مدیره تصویب شده است، پرداخت می‌شود. بر همین اساس، بهرام افشارزاده عنوان کرد که پول 5،6 بازیکن که اسامی آنها خاطرم نیست، روز پنج‌شنبه پرداخت می‌شود که یکی از این بازیکنان آندو خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه پول بازیکنان بر اساس قرارداد آنها پرداخت می‌شود، تصریح کرد: به غیر از محمد قاضی پول سایر بازیکنان را سر موعد پرداخت کرده‌ایم. اقساطی هم باقیمانده که به تناوب پرداخت خواهد شد. قرار نیست بازیکنی 2 بازی انجام دهد و خواستار پولش باشد. ما بر اساس لیست زمان‌بندی شده به بازیکنان پول می‌دهیم.

سخنگوی باشگاه استقلال در خصوص اینکه پس چرا علی نظری جویباری عنوان کرده نسبت به پرداخت مطالبات بازیکنان عقب هستند، گفت: او معاون ورزشی باشگاه استقلال است نه عضو هیئت مدیره. نظری جویباری خودش با بازیکنان قرارداد بسته و ممکن است به یک بازیکن بگوید که فلان قسط او یک ماه دیگر پرداخت می‌شود، در صورتی که در هیئت مدیره تصویب شده قسط بازیکن مورد نظر باید 2 ماه دیگر پرداخت شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>