اسکرول بار

ماندزوکیچ : پپ به من بی احترامی کرد :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

ماندزوکیچ : پپ به من بی احترامی کرد

سه شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۳، ۰۲:۴۶ ب.ظ

مهاجم کروات از طرز برخوردی که پپ گواردیولا با وی داشته راضی نیست .







به گزارش ورزش 22،ماندزوکیچ می گوید که از ترک بایرن مونیخ پشیمان نمی باشد .

ماندزوکیچ به رسانه های کشورش گفت :" گواردیولا ناامیدم کرد . با احترام با من برخورد نکرد . اجازه نداد آقای گل بوندس لیگا بشوم . همه چیز زیر نظر یوپ هاینکس دو برابر بهتر بود و این فقط نظر من نیست . در فوتبال حرفه ای من نباید حتما از کسی خوشم بیاید و یا کسی را دوست نداشته باشم ولی اگر انرژی منفی در کسی ببینیم سعی می کنم که از آن شخص فاصله بگیرم .

شایسته آن طرز برخورد بعد از اینکه تو دو فصل همه چیزم را برای بایرن گذاشتم نبودم . احساس می کنم که وقتی گواردیولا آمد اوضاع عوض شد . متوجه شدم که آینده ای در آنجا ندارم و برای همین تصمیم به جدا شدن گرفتم .

گواردیولا تصمیم گرفت که من را در فینال جام حذفی بازی ندهد و نمی خواست که آقای گل بوندس لیگا هم بشوم برای همین در اواخر فصل من فرصت بازی کمی پیدا کردم . این مسئله برای من مهم نیست ولی نشان می دهد که چقدر به من بی احترامی کرده است . برایش احترام خیلی بیشتری قائل بودم اگر به من می گفت که مطابق فلسفه اش بازی نمی کنم . "

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>