اسکرول بار

کی‌روش: وظیفه من نیست که درباره وینگادا صحبت کنم/ با آفریقای جنوبی بازی می‌کنیم :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سرمربی تیم ملی گفت: در خصوص مراحل آماده‌سازی تیم المپیک نظراتم را اعلام کردم اما این وظیفه من نیست که نظراتم را در مورد همکارم بگویم.










به گزارش ورزش 22،کارلوس کی‌روش پس از پایان جلسه با علی کفاشیان، در خصوص مباحث مطرح شده، گفت: جلسه امروز درباره آینده تیم المپیک بود که مسائل مختلف آن را بررسی کردیم. کمیته فنی این فرصت را داشت تا نظراتش را بگوید و من نیز نظرات خودم را عنوان کردم.

وی ادامه داد: در خصوص مراحل آماده‌سازی تیم المپیک نظراتم را گفتم و با توجه به تجربیاتی که از گذشته داشتم در خصوص چگونگی آماده‌سازی تیم امید برای راهیابی به المپیک نظر دادم.

سرمربی تیم ملی کشورمان خاطرنشان کرد: البته صحبت‌های خاصی هم در مورد مربی تیم المپیک مطرح شد و با توجه به اینکه خودم مربی هستم نمی‌خواستم در بحث مربی حضور داشته باشم. این وظیفه من نیست که نظراتم را در مورد همکارم بگویم.

کی‌روش عنوان کرد: آنچه از جانب من در جلسه مطرح شد در خصوص نوع آماده‌سازی تیم امید و مسائل مربوط به آن بود و برنامه‌ریزی برای آینده. هیچ صحبتی در خصوص ماندن یا نماندن نلو وینگادا مطرح نشد و اصلا در شرح وظایف من نیست که بخواهم در این مورد صحبت کنم.

وی یادآور شد: هیچ وقت از من در خصوص مربی دیگری نخواهید شنید و اصلا درست نیست که یک مربی در خصوص وضعیت و آینده یک مربی دیگر صحبت کند.  برای شخص من مهم‌ترین موضوع تیم بزرگسالان است و به اندازه کافی در این تیم با مسائل مختلف روبه‌رو هستیم که دیگر نخواهیم به مورد دیگری برسیم.

سرمربی تیم ملی کشورمان در مورد آینده تیم ملی تصریح کرد: با توجه به صحبت‌هایی که داشتیم و راهکارهایی که ارائه کردیم اردوی آبان‌ماه در آفریقای جنوبی قطعی شد و همه چیز طبق روال پیش خواهد رفت ضمن اینکه سعی داریم غیر از بازی با کره یک بازی دوستانه دیگر نیز در برنامه خود قرار دهیم. یک فیفا‌دی در آبان داریم که اگر بتوانیم تیم دیگری بیاوریم خیلی خوب می‌شود تا بتوانیم بازی دیگری نیز انجام دهیم.

«راجع به برنامه‌های کوتاه‌مدت برای جام ملت‌های آسیا تقریبا همه چیز هماهنگ است» کی‌روش با بیان این جمله گفت: تنها منتظر هستیم بازی‌های جام ملت‌های آفریقای جنوبی در نوامبر برگزار و وضعیت تیم‌های صعودکننده مشخص شود. با این حال صعود تیم آفریقای جنوبی حتمی خواهد بود و ما یک دیدار دوستانه با این تیم برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: اردوی آفریقای جنوبی بسیار خوب خواهد بود چون شرایط آب و هوایی این کشور مانند استرالیا است و امکان تمرین برای ما فراهم می‌شود. همچنین تجهیزات و امکانات خوبی در آفریقا برای ما فراهم شده و زمین تمرینی بسیار خوبی داریم که به آماده‌سازی ما کمک می‌کند. نوع بازی‌هایی هم که در این اردو در نظر گرفته‌ایم برای ما مفید خواهد بود چرا که با تیم‌های آفریقایی بازی خواهیم کرد که حالت بازی تیم‌های عربی را هم دارند.

سرمربی تیم ملی کشورمان با بیان اینکه بعد از اردوی آفریقای جنوبی تیم ملی در تهران بازی دوستانه‌ای را برگزار خواهد کرد، اظهار داشت: آخرین بازی تدارکاتی ما پیش از شروع مسابقات در سیدنی مقابل عراق خواهد بود و بعد از آن هم خودمان را برای اولین بازی مقابل بحرین آماده می‌کنیم.

کی‌روش در واکنش به این سؤال که آیا می‌داند کره‌جنوبی بعد از شکست مقابل ایران در مقدماتی جام جهانی با چه انگیزه‌ای به تهران سفر می‌کند، عنوان کرد: تمام تیم‌های آسیایی حاضر در جام ملت‌ها این مسابقات را جدی گرفته‌اند، کره جنوبی، قطر، بحرین و امارات در جام ملت‌ها با قدرت ظاهر خواهند شد. کره‌ای‌ها مطمئناً برای بهتر آماده شدنشان می‌خواهند با ما بازی تدارکاتی انجام دهند چرا که بازی مقابل ما برای آنها مفید خواهد بود و به همین دلیل به تهران می‌آیند.

وی افزود: ما نیز باید برای جام ملت‌ها همین گونه کار کنیم و بسیار جدی باشیم نیاز داریم تا در مسیر آماده‌سازی‌مان بهتر آماده شویم و باید به جزئیات توجه کنیم.

سرمربی تیم ملی کشورمان درباره اینکه کدام یک از اعضای کادرفنی برای تماشای بازی‌های حریفان ایران در جام خلیج فارس به عربستان سفر می‌کنند، گفت: تصمیم من بر این مبنا بوده که دآکروز این مسابقات را از نزدیک زیرنظر بگیرد و شرایط حریفان را بررسی کند و خودم هم بعد از بازی با کره‌جنوبی به او ملحق خواهم شد تا از نزدیک شرایط را بسنجم.

کی‌روش درباره سفرش به مالزی عنوان کرد: سفر من به مالزی از طرف فیفا هماهنگ شده تا بازی‌های جام جهانی را آنالیز کنیم. باید به این سفر بروم تا ببینم چه چیزی از ما می‌خواهند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>