اسکرول بار

زرینچه: پیوستن فرهاد مجیدی به کادر فنی استقلال کذب است :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

مربی تیم استقلال با اشاره به اینکه پیوستن فرهاد مجیدی به کادر فنی کذب است گفت: باشگاه‌ها با فدراسیون همکاری کنند مشکل حق پخش تلویزیونی حل می‌شود.










به گزارش ورزش 22، جواد زرینچه دقایقی پیش در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های استقلال تهران و پدیده مشهد، اظهار کرد: این مسابقه برای ما آنقدر اهمیت دارد که از اهواز به اینجا امده‌ایم؛ این مسابقه برای ما حکم بازی 6 امتیازی دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه تیم در شرایط خوبی به سر می‌برد امیدواریم بتوانیم 3 امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

مربی تیم استقلال تصریح کرد: ما از ابتدای بازی‌ها، هیچ زمان همه بازیکنان را در اختیار نداشته‌ایم و مجبور شدیم از برخی از بازیکنان در برخی از پست‌های غیر تخصصی استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه پیوستن فرهاد مجیدی به کادر فنی تکذیب شده است، خاطرنشان کرد: برای بازی با پدیده ‌همه بازیکنان خود را در اختیار نداریم.

زرینچه با اشاره به اینکه تیم پدیده تیم خوبی است، بیان کرد: ما با بررسی بازی‌های این تیم، آن را به خوبی می‌شناسیم.

وی افزود: وضعیت استقلال خوب است و بنده به عنوان کسی که 4 سال است در این تیم مربی هستم امسال را یکی از سال‌های آرام استقلال می‌دانم.

مربی استقلال گفت: اگر باشگاه‌ها و فدراسیون با یکدیگر همکاری داشته باشند به نفع همه است، مکتب استقلال‌‌ همان باشگاه استقلال است و خیلی‌ها برای این باشگاه هزینه‌های بسیار زیادی را متقبل شده‌اند. مجیدی استقلالی بودنش را ثابت کرده است.

وی در مورد بازی‌های تیم ملی در جام ملت‌ها گفت: تیم ملی کار سختی را پیش رو دارد و منتظریم ببینیم کی روش چه سبک جدیدی را در فوتبال کشور پیاده می‌کند، اگر بتوانیم بازیکنان استقلال که در برخی از باشگاه‌های خرجی هستند را جذب کنیم به تیم کمک می‌شود.

زرینچه با اشاره به اهمیت توجه به تیم‌های پیاه تصریح کرد: ما به عنوان باشگاه استقلال مکان خوبی برای انجام فعالیت‌های پایه‌ای نداریم و حتی زمینمان در اختیار خودمان نیست، تنها زمانی که بتوانیم زیرساخت‌هایمان را درست کنیم می‌توانیم به پایه‌ها توجه کنیم.

انتهای پیام/ آ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>