اسکرول بار

حسینی: آبروی‌مان در خطر است، باید صبا را ببریم/ هواداران نباید به ما بی‌غیرت بگویند :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آبروی همه ما در خطر است و به خاطر همین تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی از بازی با صبا برد می‌خواهند.

میثم حسینی


  به گزارش ورزش 22، میثم حسینی در گفت‌وگویی ، در مورد تساوی پرسپولیس و پدیده، عدم نتیجه‌گیری در لیگ، ناراحتی هواداران پرسپولیس از این تیم و ... صحبت‌های زیر را انجام داد.

چرا پرسپولیس نتوانست پدیده را شکست دهد؟

بازی دو نیمه متفاوت داشت، در نیمه اول پدیده تیم برتر زمین بود و به گل هم رسید اما در نیمه دوم ما کاملاً سوار بر بازی بودیم و چند موقعیت خوب را هم از دست دادیم.

  یعنی بدشانسی عامل نتیجه نگرفتن پرسپولیس است؟

شانس هنوز به نام رو نکرده است. در بازی با ملوان و پدیده دو بار در دقایق پایانی توپ را به تیر دروازه زدیم که اگر آن ضربات به گل تبدیل می‌شد الان وضعیت این نبود و دلخوری هواداران هم کمتر می‌شد.

  همین دلخوری هواداران باعث شد علیه بازیکنان شعار بدهند و بگویند «بی‌غیرت»...

هواداران پرسپولیس در سخت‌ترین شرایط تیم را تنها نگذاشتند و همیشه پشت ما بودند ولی گفتن بی‌غیرت درست نیست. همه قبول داریم که اصلاً در نتیجه‌گیری خوب نبودیم و توقع هواداران را برآورده نکردیم اما گفتن واژه بی‌غیرت صحیح نیست.

  با این تفاسیر یعنی هواداران هم در عدم نتیجه‌گیری پرسپولیس نقش داشتند؟

منظور من این نیست، همه دیدند در 15 دقیقه پایانی بازی با پدیده و هنگامی که هواداران تیم را تشویق کردند و از بی‌غیرت گفتن خارج شدند بازیکنان چه روحیه‌ای گرفتند. در آن دقایق تیم پدیده را ترس و وحشت گرفته بود و انگیزه و انرژی بازیکنان خودمان هم بالا رفته بود. تشویق‌ها باعث شد  بازیکنان رو به جلو حرکت کنند و بفهمند تنها نیستند و حداقل 15 هزار نفر پشت آنها هستند.

با این وضعیت بازی با صبا چه می‌شود؟

ما تاکنون نسبت به سال گذشته نتایج خوبی نگرفتیم به خاطر همین باید هر طور شده صبا را شکست دهیم تا از بحران خارج شویم، انشاالله با پیروزی در این مسابقه طلسم نتیجه نگرفتن پرسپولیس در فصل جدید شکسته می‌شود. 

  اما پرسپولیس همیشه در قم مشکل داشته است.

بله، قطعاً بازی سختی با صبا خواهیم داشت و از الان نمی‌توانیم خودمان را برنده بدانیم ولی اگر منیت را کنار بگذاریم و با تمام وجود تلاش کنیم سه امتیاز را می‌گیریم.

پس برای کسب پیروزی مصمم هستید؟

بله، آبروی همه ما در خطر است و به خاطر همین تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی از بازی با صبا برد می‌خواهند.

  علی دایی اعتقاد دارد هنوز مدافعان چپ و راست پرسپولیس نتوانستند انتظارات را برآورده کنند...

من در 20 دقیقه پایانی بازی با پدیده به میدان آمدم آن هم در شرایطی که تیم یک بر صفر عقب بود. در آن شرایط که سر و صدای هواداران بلند شده بود به زمین آمدم حداقل 5،6 سانتر خوب انجام دادم که یکی از این سانتر‌ها با ضربه ماهینی به تیر دروازه خورد.

  یعنی از عملکرد خودت در این بازی راضی هستی؟

فکرمی‌کنم عملکردم خوب بود و از زمانی که به بازی آمدم تیم در حمله بود و اگر به جای 20 دقیقه 90 دقیقه بازی می‌کردم حداقل 12 سانتر روی دروازه انجام می‌دادم.

از ابتدای فصل چقدر پول گرفتید؟

تا امروز یک هزار تومانی هم از باشگاه نگرفته‌ام.

انتهای پیام/

منیع: تسنیم

نظرات  (۱)

سلام سلامی به شیرینی دلت
سلامی به زیبایی بهشت
سایت خیلی خیلی زیبایی دارین ...
براتون موفقیت توام با سر بلندی آرزومندم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>